Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 5

Gestart door RdW, 11 december 2006, 18:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacob

Yep, was een geslaagde meeting.  !-!


Nick Mattheus

#181
zeker een geslaagde meeting !-!

goed gelache, toffe mensen en lekker eten 8)7 :D

ook nog goed gelache onderweg naar huis, we worden tegengehouden door de blauwe vriendjes om men broertje z'n V6 te bewonderen 8)7  ze hebben enkel men broer z'n paspoort gevraagt en voor de rest stelde hij nog een paar vragen over de wagen :D

btw, toch nog mooie pics hoor ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Naati

#182
Jammer dat ik er toch niet bij kon zijn 8)7
Was druk bezig met me C E lessen, dat ik het helemaal vergeten was l-
En me auto ziet er niet uit na een maand niet wassen en door industrietereinen rijden :neen:
Wel jammer, maar wanneer is de volgende keer¿? :q
BTW De rode megane van Jacob, sta jij niet in Kralingen? Wilde ik ff wete ;)

Jacob

#183
@Naati, Klopt ik woon in Kralingen.

Euriecentje is nu gevallen, jij stond vanmiddag achter mij geparkeerd.  :) !-! Toen ik naar beneden liep vroeg ik mezelf nog af waar de spreuk op je zonneband vandaan zou kunnen komen. Heb je auto overigens al meerdere keren hier in de straat zien staan.

Oh ja, nog wel 1 puntje over de meeting van gisteren....... beetje jammer van de mannetjes met de vw polo die vonden dat wij nog wat muziek (nou ja, muziek.... is een beetje zwaar woord voor de herrie) nodig hadden. 

Marius

Citaat van: Jacob op 24 november 2007, 16:37:37
Oh ja, nog wel 1 puntje over de meeting van gisteren....... beetje jammer van de mannetjes met de vw polo die vonden dat wij nog wat muziek (nou ja, muziek.... is een beetje zwaar woord voor de herrie) nodig hadden. 

dat was idd wel jammer.
Volgende keer op een andere plek afspreken waar het wat rustiger is.

tjakobs

Oh egt? Mooi verhaal! Haha
Die polo hebben wij gemist dus...
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Jaap de Jong

heb bij dat soort vertoningen toch altijd wel stiekem ff de neiging om de deuren en kofferklep ook ff open te zetten..... ;) :P

Tijnn

had ik ook even last van jaspen hahah... had ik mischien ook niet moeten doen want ik had gelijk een gesprek met die dude waar ik niet echt op zat te wachten  l-

nico

Citaat van: Mario op 24 november 2007, 18:18:20
Citaat van: Jacob op 24 november 2007, 16:37:37
Oh ja, nog wel 1 puntje over de meeting van gisteren....... beetje jammer van de mannetjes met de vw polo die vonden dat wij nog wat muziek (nou ja, muziek.... is een beetje zwaar woord voor de herrie) nodig hadden. 

dat was idd wel jammer.
Volgende keer op een andere plek afspreken waar het wat rustiger is.

Burger King In Schiedam   :)
Als het weer wat warmer wordt  Y _o_

Naati

Kan je gelijk ff je auto wassen ernaast daar :q
Kenne lang wachten tot warmer word....

wwwebFred

Het is ondertussen toch al weer een stuk warmer en vraag me dan ook af wanneer deze meetings weer van start gaan? Lijkt me op zich geen verkeerde zet om met lekker weer, weer eens wat auto's te bewonderen.

Jacob

Is inderdaad wel weer eens een goed idee  !-!

Eerst ff checken of er wat animo voor is en dan een datumpje prikken?

wwwebFred


Jacob



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev