Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 5

Gestart door RdW, 11 december 2006, 18:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RdW

hier weer verder in de regio Rotterdam... --

Ballie

heeft iemand een idee voor een nieuwe meeting in januari of februari of willen jullie wat later als het iets warmer is? ;)

ff offtopic
"He Mrtijn me audio is bijna klaar ik heb in Essen even een versterker erbij gehaald en de zijkanten zwart gemaakt nu alleen nog de bodemplaat en hij is af ik denk dat het met de volgende meeting wel klaar is"

Mrtijn

ja ik zag het op je website, je hebt het sneller gedaan als mij  ;)

En die meeting ik denk dat rond februari een mooie tijd is.

Sjors

We kunnen hier ook afspreken om gezamenlijk naar Nijmegen te gaan naar de openingsmeeting.

Als we met eenzelfde opkomst zitten heb je toch een leuke stoet van 10 auto's richting Nijmegen :D

Als je naarde openingsmeeting gaat kun je dat ook hier melden met een tijd om af te spreken met diegene die ook gaan!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Jacob

Is inderdaad een goed plan om in (de buurt van) R'dam te verzamelen voor de alv, is natuurlijk wel zo gezellig onderweg  !-!

Er was toch ooit eerst een plan om voor de alv een meeting te houden in R'dam om daar de afspraken te maken voor het samen oprijden naar Nijmegen? Wat mij betreft kunnen we dat inderdaad ook gewoon hier doen, hoeven we niet in de kou te staan  ;)

Marius

heeft iemand al een idee voor morgen, gaan we met z'n alle vanaf rotterdam?

nico

Verzamelen in Barendrecht? 11,30

Marius

lijkt me goed.
gewoon bij de mac neem ik aan.

Jacob

Strak plan, dus 11:30 bij de Mac in barendrecht. !-!

Patrick26

wanneer is er weer eens een meeting in de buurt van Rotterdam eo?
Vorige keer was ik net te laat met het opmerken ervan bij spaanse polder woon er bijna naast  8)7

Mrtijn

Waarom ga je ook niet naar de openingsmeeting in Breda das ook niet zo ver.

michel81

kunnen natuurlijk wel weer afspreken bij de mac dan kunnen we daar vandaan naar breda !-!.
ivo jij gaat toch ook en grootveldje moet ook gewoon maar mee toch  ;).
en jij komt toch ook weer jacob Y.
nou ik zie het wel weer.

Paultje

Zet het maar even hiero neer... Pak ik de meeste mensen in de regio

Voor woensdag en donderdad as. staan er 2 grote politie controles gepland in regio rotterdam.
Tijdstippen weet ik niet. Maar op woensdag in het bij het rivium raak. Bij parkeerplaats van de bouwman.
Donderdag is het raak bij de maastunnel.
snappie

Ricardo

He Paul, bedankt voor deze nuttige informatie  !-! Dan rijden we maar netjes 50 in de maastunnel as donderdag  :)

Paultje

Ik denk dat het gaat om een grote controle incl. papier check en kenteken platen check. en/of een alcohol controle.... Beide kosten gewoon extra tijd... dus ik ga woensdag even een ommeltje maken.
snappie

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev