Advertenties


Regiomeeting omg Utrecht deel 3

Gestart door RdW, 28 november 2006, 16:12:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

!-! goed gegokt :) u gaat door voor de hoofdprijs.. (deelname aan het karten tegen Tim en mij ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Maak je het opkomstlijstje dan wel ff netjes ...... -- o-)

Bovendien ga ik de uitdaging niet aan om te kijken of ik kan winnen van 1 van jullie, want dat lukt me toch niet.... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

#65
Citaat van: Stefan op 17 mei 2007, 13:35:06

Bovendien ga ik de uitdaging niet aan om te kijken of ik kan winnen van 1 van jullie, want dat lukt me toch niet.... :neen:
niet te positief hoor :)

+ even opkomstlijst aangepast bij je Jochem...Tim en ik gaan ook mee-eten ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

carlos

Citaat van: RS50Jochem op 17 mei 2007, 10:29:59
Ja, helemaal in orde.. Laat even weten dat je zeker komt.. Dan neem ik de matten mee..
Ik kom zeker, zal rond uurtje of 2 zijn.. Tot dan !

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op 17 mei 2007, 22:30:34
Nou, ik heb vandaag in iedergeval een kartbaan geregeld.. We moeten ons om 16:00 melden en om 16:30 kunnen we met 11 man de baan op..

Ik ga dan rond 18:00/18:30 reserveren voor het eten.. Dan kunnen we rustig de auto's parkeren.. Mochten we nog iets te vroeg zijn dan kunnen we nog een drinkje doen bij ons thuis..

Goed gedaan jochie ;) !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Eveline

ik heb eigenlijk helemaal geen zin  8)7 :D

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Citaat van: Eveline op 18 mei 2007, 17:40:43
ik heb eigenlijk helemaal geen zin  8)7 :D
iets in me gelooft dit niet ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Eveline

Citaat van: Michel Veltman op 18 mei 2007, 17:45:08
Citaat van: Eveline op 18 mei 2007, 17:40:43
ik heb eigenlijk helemaal geen zin  8)7 :D
iets in me gelooft dit niet ;)

mmmh, ben je best scherp nog Mies!! ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jolanda

jochem en ik hebben nog ff een verkennersrondje gereden vanavond.. en we hebben wel een gunstige (met zo min mogelijk irritante drempels) en toch leuke weg gevonden om van het gooimeer naar coronel te huizen te rijden..

wel nog een kleine routeplannerstip..

vanuit de richting amsterdam/alkmaar: volg de a1 net zo lang totdat je bij 'afslag 6 gooimeer' komt, neem deze afslag en ga onderaan de afslag links.. van hieruit is het alleen nog maar rechtdoor rijden en na ongeveer een km ben je op plaats van bestemming..

vanuit de richting amersfoort/utrecht: volg wederom de a1 en neem 'afslag 6 gooimeer'.. ga onderaan de afslag nu rechts en ook weer ongeveer een km de weg blijven volgen..


Michel Veltman

staat genoteerd !-!
(ben benieuwd wat tomtom aangeeft...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev