Advertenties


Vrijdag avond meeting in Roosendaal deel 4

Gestart door RdW, 2 september 2006, 16:33:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dirc

Hmm Roosendaal is vlakbij, maar ben op dit moment nou niet echt trots op mijn beschadigde ride... :?

Nick Mattheus

dat kan geen kwaad hoor !-!

kunne we jou toch al lere kennen he ;) :)

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Reinier Goorden

Ben er wel hoor. Weet nog niet of ik er zal zijn. Heb ik niks te doen kom ik zeker ff kijken Y

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

Das lang geleden,dat ik naar roosendaal gegaan ben,zet mij maar op de mischien lijst.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Martin1982

vrijdag 6 juli rond 20.30 uur

McDonalds Roosendaal
Takspui 2
4706 CM Roosendaal
afslag 23 Roosendaal Oost vanaf de A58

Aanwezig :

- Davey
- Bjorn is weer lang geleden
- Kenny en nu maar hopen dat het eens terug een gezellig grote groep wordt
- Martin
- Gerwin, is ook al heel lang geleden haha
- Nick ( kom ik gezellig achter kenny aan, tenzij hij die dag een zware voet heeft lekker puh Smiley )

misschien:
-Martijn
-Jaap
-Jelle (als ik mag komen zonder Megane??)
-Christian


Kom op mensen, het is zoooooooomer, niet koud, hopelijk niet nat, en beregezellig!!!

Jaap de Jong

vrijdag 6 juli rond 20.30 uur

McDonalds Roosendaal
Takspui 2
4706 CM Roosendaal
afslag 23 Roosendaal Oost vanaf de A58

Aanwezig :

- Davey
- Bjorn is weer lang geleden
- Kenny en nu maar hopen dat het eens terug een gezellig grote groep wordt
- Martin
- Gerwin, is ook al heel lang geleden haha
- Nick ( kom ik gezellig achter kenny aan, tenzij hij die dag een zware voet heeft lekker puh Smiley )

misschien:
-Martijn
-Jelle (als ik mag komen zonder Megane??)
-Christian

Hi guys; kan helaas deze dag niet komen... moet de volgende dag in Groningen zijn dus dat wordt me iets te gek. Probeer wel op de meeting bij R'dam te komen later in Juli! :)

mickeynox

het is bijna zover maar ik heb vandaag nog even naar de Mac gebeld en vertelde dat er nog een paar plaatsen vrij zijn............. :q :D

mickeynox

Meeting was zeer geslaagd. Kenny  _o_ nog erg bedankt was super. M'n smile is nog steeds nie weg van m'n gezicht  !-!

Dirc

Ik kwam nog langs in de BMW 3 serie van een vriend van mij. (maakt herrie ja:D)

Heel ff langs de auto's gelopen. Zag meer niet-megane's als megane's.......

Nick Mattheus

toch was het heel gezellig en het is droog gebleve !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

bengek

wanneer is de volgende meeting bij de mac in roosendaal? of moet die nog geplant worden?

monteurtje

wanneer is er de volgende meeting ben ik zekers van de partij als het in de buurt is dan natuurlijk

greets corné

Reinier Goorden

De "vrijdagavond meeting in Roosendaal" is altijd in Roosendaal Corne. :D Bij de Mac om precies te zijn. Normaal gezien de eerste vrijdag van de maand.

monteurtje

oke dan weet ik dat bij deze als er 3 september dan ook eentje is denk ik ook aan wesig te zijn

groetjes corné

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev