Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 49

Gestart door Stefan, 3 juni 2014, 14:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Rogier

Hahaha +1 voor Dante.
Laat je motor kap ook roesten dan heb je de rat style en dan een bierfust op het dak en wat andere troep.

Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Christian de Vriend

luchtweerstand? dat is "downforce" toch?  :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes


Yorick

Thanks Watse  Y

P&S, zijn dat Eibach verlagingsveren?  Y

Patrick en Samantha

Peugeot 407 coupe 2.2  '07
Megane cabrio 3.0 v6 '97

mark


Renault Sport

Het kan aan mij liggen Willem, maar je foto's zijn voor mij niet zichtbaar. :neen:

Willem

Het ligt niet aan jou, ik kan ze zelf ook niet zien  :?. Als je de afbeelding in een nieuw tabblad opent, is ie wel zichtbaar  8)7

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Yorick

Ah, ik zie ze nou ook.
Had je al even gesproken maar ziet er goed uit!

mark

Nice Willem, Dat met het dashboard helemaal opschuren (textuur uit het plastic halen) was ik ook al van plan.  !-!  :gj:

Gaat het stof in de deurpanelen ook nog verdwijnen, of ga je alleen het plastic spuiten.  ;)

Ik ben nu zelf met het plastic van de achterste deurpanelen begonnen met de textuur er uit schuren.  !-!
Alleen heb nu niet zo veel tijd, dus het schiet niet echt op  :D (en laatste tijd ook veel grote klussen op het werk, dus ook niet echt veel energie over s'avonds  :sleepey: )

Willem

Bedankt! Haha ik had eigenlijk niet de tijd en de juiste spuitplamuur om het volledig glad te krijgen dus had Ik maar bedacht om het op leer te laten lijken  :q

De stof van de deurpanelen ben ik nog niet over uit, t moet wel zwart worden eigenlijk en de stoelen ook maar hoe dat het beste kan?

Ik ga morgen eerst het leer over het bovenste dashboard deel trekken  :)

Een tip die ik je kan geven, gebruik niet een filler als die van motip zoals ik, maar kies spuitplamuur dat gaat sneller qua opvullen.

Ik ben benieuwd of jij het er beter uit kunt krijgen  _o_  !-!
Het zijn voor mij ook de laatste dagen dat ik doordeweeks aan de auto kan werken, volgende week weer aan de studie  :0

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev