Advertenties


Shaven achterkant Megane

Gestart door alex1968, 23 april 2011, 22:02:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

@Alex: ziet er strak uit zo!

@Michiel: past niet bij jou. De achterwisser van de grand tour moet je (als enige op je auto) wel bij de Renault Boutique vandaan halen.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ben er trouwens achtergekomen dat de Mégane II RS R26 R geen achteruitruitenwisser heeft!
Dus mocht je willen cleanen dan kan je een kapje bestellen bij de Renault dealer!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Tedo

Is toch juist heel handig, zo'n achterwisser? De Megane sedan heeft er ook geen een trouwens  :D

Roadkill (Michiel)

Waarom past ie niet,te lang of een compleet andere bevestiging?? (vind de orginele namelijk geen pan,en wil wel gewoon een wisser achter)

@Alex nee bedoel de arm inclusief wisser...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#34
De achterwisser van de grand tour heeft specifieke afmetingen, en is alleen gelijk aan de Scenic II en Modus (alleen 09/04-05/05) achterwisser.

Onderdeelnummer is: 77 01 056 814

Roadkill (Michiel)

@Tedo,bedoel de hele set dus ruitenwisserarm + blad,als die comdi van de hatch iets korter is,maar voor de rest zelfde bevestiging op het asje heeft dan ga ik daar heel snel naar op zoek..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ah, bedoel je dat. Er zal vast wel een reden zijn dat de arm er anders uitziet bij de Grand tour, bijvoorbeeld de vorm van de achterruit. Maar wie weet; je kan het altijd proberen.

Roadkill (Michiel)

Ik vind de versie van de Hatch een stuk strakker dan die van de Grand Tour, en zolang die maar een knap stukkie schoonveegt vind ik het voor de rest prima :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

En ik denk dat dat nu juist de reden is dat de wisserarm bij de grand tour anders is.
Overigens is de phase 2 arm ook weer anders, daar zit nog een verstevigingsbult op, omdat de arm nog wel eens brak. Dat had ik dus ook toen ik de auto kocht, en nu zit er een phase 2 arm op (met bult dus).

gielguner

Ik heb mijn logo's er achteraan (enkel megane) afgehaald gewoon met een plastieken plaatje waar je normaal plaklood van metalic velgen met afhaald.
De M had ik eerst gedaan met een haardroger (dan lost de lijm goed op) maar liet nog wat resten na, na wat goed kuisen was dat niet meer zichtbaar maar gaf zo toch wat extra werk.
Heb dan de renault logo's erafgehaald (achteraan gewoon goed trekken en voorraan echt van vijzen) en die zelf overtrokken met een carbonlooksticker.

Hopelijk kon ik al wat helpen
grtz

Roadkill (Michiel)

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 28 juni 2012, 23:59:44
Ben er trouwens achtergekomen dat de Mégane II RS R26 R geen achteruitruitenwisser heeft!
Dus mocht je willen cleanen dan kan je een kapje bestellen bij de Renault dealer!

Uhm dat gaat volgens mij btw niet lukken, want bij een R26R zit ook geen glazen achterruit als ik het me goed herrinner.. (dus ook geen extra dopje)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Inderdaad, want die heeft alleen een plaat transparante perspex:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev