Advertenties


Verlagen megane 2 phase 1

Gestart door keesos, 20 oktober 2010, 19:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

keesos

nee klopt, erg 'na-zakken' viel wel mee.. merk wel dat hij stukken meer stuitert, vooral op klinkerwegen, das natuurlijk een nadeel van verlagen. Een heel groot voordeel is dat hij nauwelijks nog overhelt in bochten, dat was eerst wel anders! nu durf je dus harder bochten door, maar ook dat moet je natuurlijk niet overdrijven:P


matthew

En als je nu de goede bandenmaat monteerd zijn je wielkasten ook mooit gevuld en dan komt de verlaging er nog dikker uit.

En je hebt weer iets meer comfort,omdat de wang van je band dan dikker is.

rened

Maandag even de voorkant helemaal naar beneden geschroefd.

Zo ziet het er dan uit:



Helaas trekt hij nu wel naar rechts tijdens het rijden :(
Moest ook erg hard meppen op de schroef voor het verdraaien. Dat dat na een half jaar al zo vast zit! Valt me wel tegen.
Kan het zijn omdat je naar links mept om m los te krijgen dat de hele schokbreker dan iets verdraaid?

Merk wel dat hij stugger word nu tie helemaal op zn laagst staat.
Dus met mindere verlaging ook leuk voor anderen

Rogier

ziet er wel strak uit zo !-! kan je het trekken na rechts niet verhelpen door de auto uit te laten lijnen ?

Rens

@ Rened...
Maar dat hij stugger word zou eigenlijk niet moeten vanwege die kleine voorspan veer, dacht ik.

Jij merkt dus bij deze set, hoe lager hoe stugger? (dat zou goed nieuws zijn, want ik wil hem ongeveer 40-30 verlaging, of 50-40)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Joey Voormolen

Dit was bij mijn ook hoe lager hoe stugger die werd met mijn schroefset.
Ziet er goed uit rened  !-!jammer dat die naar rechts trekt.
Misschien nog is uitlijnen dat het helpt!!

Lowered M3C GT

Rens

Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Joey Voormolen

ja onder deze wel, oude coupe had ik Vmaxx

Die KW is net zo stug als mijn standaard sport onderstel wat ik eronder had!!  ;)
Lowered M3C GT

Rens

Citaat van: Joey Voormolen op 12 mei 2011, 18:11:53
ja onder deze wel, oude coupe had ik Vmaxx

Die KW is net zo stug als mijn standaard sport onderstel wat ik eronder had!!  ;)
Dat had ik met mijn Seat ook. KW is echt super qua comfort. Ik leverde niks in toen ik overstapte van mijn sportonderstel naar de Var1.
Maar dat geld wil ik nu niet uitgeven  8)7 8)
Maar even over V-maxx nog, daar merkte jij dus: hoe lager hoe stugger, (even dat we het helder hebben) ;-)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

rened

Citaat van: Rens op 12 mei 2011, 18:18:14
Maar even over V-maxx nog, daar merkte jij dus: hoe lager hoe stugger, (even dat we het helder hebben) ;-)

correct, nu lager en stugger.
Eerst hoger en minder stug.

Raakt nu iig niet meer de grond na een drempel :) eerst veerde hij dan verder door :)

Joey Voormolen

juist rened daar had ik toen ook wel is last van
Lowered M3C GT

Danillio

Mag ik vragen wat het kost, een verensetje incl. montage?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev