Advertenties


Dakspoiler

Gestart door megane74, 10 maart 2005, 19:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megane74

Aangezien bij de bodykit geen dakspoiler is ontworpen ben ik er op zoek naar eentje .De enige die ik kan vinden zijn deze twee


Iemand anders nog wat anders gezien ?????

peterachterop


Tony

Ik vindt het allebei geen gezicht...
Maarja ik heb dan ook niets met petjes of spoilers of een combinatie van die twee
Een vrouw met siliconen is ook (n)iets.

sebastiaan


peterachterop

Nu zie ik ze beide en vind de rode beter staan.
Die grijze is een beetje te standaard.

Qweras

Ik vind de grijze mooier, hij zou alleen iets langer moeten zijn, dus dat hij meer uitsteekt naar achter.

Marco K

Mijn favoriet is die rode! :D

Bart Van de Sande

Gewoon alles weg vanachteren; geen logo's, antenne, bagagedragers, ruitenveger.
Maar als ik moet kiezen, denk ik die grijze. Maar ja je krijgt wel een ander beeld van beide spoiler door de verschillende hoek van foto.

Tony

#8
Citaat van: Danny op 11 maart 2005, 12:30:50
Ik vind de grijze mooier, hij zou alleen iets langer moeten zijn, dus dat hij meer uitsteekt naar achter.

Nahh, dat lijkt teveel op Opel Astra of Nissan primera../
Gewoon niets is beter en zeker bij een zakelijke wagen - wat is het, een stationwagon?- met 'lovehandles'.


San

Hey Tony, deze club is toch voor liefhebbers van alle type megane s ?
Een GT rijder is misschien wel net zo gek van zijn auto als een couperijder,
overgens zou ik voor de rode gaan, al vind ik de auto zonder mooier !!

Michel Cijs

post aangepast  ;)

respect to alle  :D

ik vind het dus wel mooi zo'n stationwagon, zag er vandaag weer een rijden super  :D

spoiler, ik denk de linker maar is er nog meer keuze??

Tony

Jawel, maar je kunt ook overdrijven..

Enerzijds is de keuze voor een auto vaak die van een ander (bijv.je vrouw of een verkoper) en anderzijds denken mensen niet goed na over: Wat ze willen. En dan is achteraf elke aanpassing toch een prothese, of een voorstschrijdend inzicht, zoals sommigen dat noemen.

Let wel:  Ik ben voorstander van mooie vormgeving, maar vindt ook dat het functioneel moet zijn.
En die toegevoegde waarde ontbreekt nogal eens.
Dan zie ik het al gauw als de beroemde vlag op een modderschuit.

Bijv:
Mijn coupe is verlaagd, maar tot 14 cm boven het wegdek, omdat rjkswaterstaat dat als minimum hoogte van een voertuig ziet (ivm drempels etc.)
Ik heb 17"  velgen, ze staan mooi, maar het ism het verlaagde profiel heeft de auto een meer zoekend karakter gekregen qua sturing. Dat is mijn persoonlijke smaak. Ik hou van direct wegcontact.
En er zit een rvs uitlaat onder, alleen omdat ik g3 rij (veel water in de uitlaat) en dat zo'n dom roestig pijpje achter je auto dat niet echt mooi staat.

En dat is eigenlijk alles.
Ik vind mijn coupe mooi als ontwerp en hou hem daarom zo origineel mogelijk.

De enig aanpassing die ik nog in de planning heb, is om de thuiskomer onder de achterbank.. nou ja de kat past er net op, te monteren dmv een carosserie aanpassing. Desnoods maak ik er een driezits van.

Michel Cijs

mijn pa rijdt zelf voor zakelijk gebruik een V50 ook met spoilertje, staat prima hoor  :D

Bob

Daarom, ieder z'n eigen ding.  :D

Gielske

Het gaat wel een beetje offtopic... Ik vind de rode persoonlijk het mooiste, maar zoals al werd gezegd, kan dat weleens aan de hoek van de foto liggen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev