Advertenties


pioneer avic-x1r inbouwen

Gestart door henk, 24 mei 2005, 22:09:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henk

ik ben van plan om de pioneer avic-x1r dvd/navigatie aan te schaffen maar nu kom ik prijsverschillen op internet tegen die oplopen tot ruim 600 euro. zit dat in het feit dat ie dan wel of niet word ingebouwd? is er iemand die ervaring  heeft met inbouwen en is het lastig om zelf te doen?
alvast bedankt voor de info

Jeroen

Je hebt de adviesprijs van Pioneer en de prijs die leveranciers willen hebben (al gelang naar de marge die ze willen hebben)

Ik heb de X1, die had toen een adviesprijs van 2495,00 euro, maar werd veel aangeboden voor rond de 2100,00 / 2200,00 euro.
Ik heb er toen 1799,00 euro voor betaald en laten inbouwen (incl verwijderen van mijn oude Avic) voor 145,00 euro.

Het is dus zeker raadzaam om goed rond te kijken.

henk

hoi jeroen,
bedankt voor de info.
ik heb hem gekocht via internet voor 1679 euro.
kan hem maandag ophalen.  :D

harm

ik heb ook de avic-x1, heb hem voor een paar maand terug gekocht voor 1450 euries :D
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

EbOoZ

Wat een geld eigenlijk voor zo'n apparaat :o

Het zijn wel hele vette dingen, daar niet van :D

henk

heeft iemand ervaring met inbouwen  ??? ???
of is het niet te doen zelf.

Meganez

Ik heb er zelf nooit 1 ingebouwd, maar wel zat gewone autoradio's met alles r op en der aan. Als je een beetje handig bent is alles zelf te doen. Ik zou het in ieder geval zelf proberen. Van het proberen zelf kan je toch niks kapot maken. Lukt het niet, kan je hem alsnog wegbrengen (of hulp vragen op het forum)

Erik van der Velde

Inbouwen zal niet zo'n probleem zijn. Houd er wel rekening mee dat het niet alleen de radio is. Er zit ook nog een verborgen unit bij die je ergens achter het dashboard moet plaatsen.

henk1976

wie kan mij helpen aan een electrisch schema voor een renault coupe 1.6e.
ik moet namelijk mijn draad van de snelheidsdetectiecircuit hebben om de navigatie op aan te sluiten.
wie o wie kan mij zo spoedig helpen om eruit te komen

Meganez

Zie HIER hier de schema's. Ik hoop wel dat je ze kunt lezen want anders is het best lastig om het te vinden

henk

heel erg bedankt voor de info  :D ;D

Roy S.

Even een topic uit de oude doos, de schema's hierboven werken niet meer? Weet iemand welke draad ik moet hebben voor de snelheidsdetectie? En in de beschrijving staat dat je het set ook op je handrem aan moet sluiten. Is dat te omzeilen zodat ik ook rijdende weg dvd kan kijken?  :P

Coupe Apeldoorn

Citaat van: Roy S. op  7 februari 2007, 17:11:22
Even een topic uit de oude doos, de schema's hierboven werken niet meer? Weet iemand welke draad ik moet hebben voor de snelheidsdetectie? En in de beschrijving staat dat je het set ook op je handrem aan moet sluiten. Is dat te omzeilen zodat ik ook rijdende weg dvd kan kijken?  :P

achterop je tellenunit, grijze/witte stekker. hier moet je kabeltje op positie 1 verbinden met je snelheidspuls.
Dvd kijken tijdens rijden kan wanneer jij je handremkabel op de massa aansluit.

have fun

Roy S.

Gaat om een phase 2 Coupé uit 2002. Had ik er even bij moeten vermelden idd o-)

Roy S.

Kan ik dat nog doormeten ofzo? Of is er iemand die er een schema van heeft? :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev