Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 23

Gestart door Jan van Heteren, 6 april 2008, 08:52:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ColdFusion

CiteerVandaag een nieuw traject in werking gesteld. Niet voor de kofferklep, maar wel voor de motorkap.

Een motorkap van carbon is leuk, komt niet vaak voor, maar wil nog net een aantal stappen verder. Hoe en wat het precies wordt, zal ik later bekend maken.

Kan 1 tip geven, ga gebruik maken van 2 lineaire actuatoren   met ander woorden, straks kan de kap van binnenuit automatisch open en dicht.

Vooruit.... nog 1 stille hint.... 1 actuator op het linker zijscherm, de andere op de rechter , meer zeg ik niet ^^

need for speed underground 2 style :P! (dat de motorkap gesplitst opent) vermoed ik hoor :D!

Edgar

Mooie kap.  !-!

Komt het best tot zijn recht met een kameleonkleur.....


rs50jochem

Lelijke kap, komt gewoon nooit fatsoenlijk passend op een Megane geplempt (hij kiert altijd)..

(koltieboy) Dennis Kolthof

Dat vind jij Jochem.
Maar gelukkig denk ik daar zelf anders over ;)

ColdFusion

mooi he, dat iedereen zo zijn eigen mening heeft :D!

(koltieboy) Dennis Kolthof




Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

Alex..ben benieuwd naar de foto's van de carbon...  Y  en of dat in één keer goed gaat..  Y maar je bent getraind nu natuurlijk!!

Dirk Kuipers

Jaa, ziet er heel mooi uit Alex! Hoe ga je het patroon van de carbon laten lopen?
Persoonlijk zou ik het gewoon van voren naar achteren doen, maargoed, wat is jouw plan???? :P

Dirk Kuipers

Steven! Een foto! het is gelukt! :P
Succes met restaureren!

Michel Cijs


Dirk Kuipers

Sjé, goed bezig Alex.... Ik ben echt benieuwd om het straks in het echt te zien zeg!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev