Advertenties


Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Rode OTS voor de Megane 2 Grandtour:

Wegens afvallende achterspoilers heeft renault nu een terugroep actie op de megane 2 grandtour
Dit geld voor 24000 Mégane's 3 die hier in Nederland rond rijden voor zover ik het begrepen heb.
Jullie zullen dus binnenkort door de Renault dealers gebeld worden om langs te komen.  ;)

De bevestigingen van de achterspoiler scheuren af. Om dit te verhelpen worden er 3 plastic beugels gemonteerd met de bijgeleverde kit die hiervoor bedoelt is. Je ziet er aan de buitenkant niks van  !-!
Er staat een half uur werk voor, en daarna moet de kit nog 2 uur drogen voordat er weer mee gereden mag worden.

michael360

gaat over de megane 2 en dan alleen de grand tour uitvoeringen

Tedo

Worden Megane II grand tour eigenaren ook gebeld om langs te komen bij de dealer? Er zit bij mij allang een nieuwe op (met spoiler daar weer bovenop). Wel vreemd: dit probleem is al heel lang bekend.  o-)

J to the H (Jeroen)

Ik wil wel weer terug naar de originele  8).

Gaat het hier nu over de megane III of megane II?

Dante

Megane III, alleen de Megane II had hetzelfde euvel, vandaar Tedo's reactie ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

michael360

je zult bericht ontvangen via de post voorzover ik weet,de ots bestaat niet uit het monteren
van een nieuwe spoiler maar een 3 tal verstevigingsstukken op de spoiler,het daadwerkelijke
monteren van deze stukken zal een half uur duren ,vervolgens dient dit 2 uur uit te harden. met een geopende achter klep
een dezer dagen zul je dus waarschijnlijk bericht ontvangen

Tedo

#6
@Dante: ik reageerde eigenlijk meer op de reactie van Michael360  ;)

@Michael; dit is dus weer een nieuwe modificatie? Want ik heb al een gemodificeerde afdekplaat (die zit beter vast dan de origineel geleverde).

michael360

nee megane 2 alle 24439 in nderland geleverde megane 2 grand tour geproduceerd tussen 2003 en 2009

Roadkill (Michiel)

Dan wacht ik het bericht maar ff af, en kan dit topic dan verplaatst worden naar de MegII??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Nou, laten we daar even mee wachten tot Mark (Renault monteur) bevestigd dat het daadwerkelijk om de Meg II gaat. Hij schrijft toch duidelijk, tot 3x toe, dat het hier de Meg III betreft, nl...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ok is een beetje verwarrend zo, dus heb Renault Nederland ff een mailtje gestuurd. (zonder namen van hier of de club er bij te noemen natuurlijk ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Nee het klopt wat michael zegt ik was iets te snel met posten (mijn excuses  :x )

Het gaat om de meg 2 grandtour, foutje van mij

De bevestigingen van de spoiler breken af, en omdat te verhelpen worden er 3 plastic beugeltjes met speciale bijgeleverde kit vast gezet. (heb vandaag de eerste gedaan)

Roadkill (Michiel)

Nou dan wacht ik maar ff op een belletje, maar als jij al de eerste gehad hebt, waarom heb ik nog niks gehoord dan???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

#13
Deze ots hebben wij pas sinds vrijdagmiddag binnen gekregen op het werk.

Het ligt natuurlijk ook aan de dealert hoe snel die er mee is. De administratie bij ons is dus direct als een gek een lijst (2 a4tjes) van klanten of auto's die bij ons vandaan komen uitgedraait, en ze een belletje of mailtje gedaan.

aangezien het om de meg 2 gaat mag dit topic dus verwijderd worden  !-!

Roadkill (Michiel)

Ja dat is heel leuk, maar mijn Meg gaat dus mooi niet naar de officiele dealert hier, en komt ook niet bij een dealer vandaan, de garage die het onderhoud doet verkoopt btw wel nieuwe Renaults, zal dan daar eens contact mee opnemen denk ik...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev