Advertenties


raar geluid bij spiegel naar plaatsen nieuwe radio

Gestart door tripleM, 3 juli 2017, 00:56:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tripleM

hoi
ik ben in bezit van een megane type 2 Priv.Luxe uit 2003 en nu heb ik de cabasse auditorium tronic vervangen die achter in de kofferbak zat geplaatst, door een pioneer MVH 580DAB. maar zins dat ik deze voor in de auto heb heb ik een raar geluid dat bij de spiegel weg komt. kan iemand mij verder helpen. misschien dat ik iets verkeerd heb aan gesloten ? hij doet dit alleen als de motor draait. l- :?
het lijkt een beetje als of er iets constant onder spanning blijft staan


Lucas Hermans

En gebeurt dat op elk willekeurig volume?

Ik kan me voorstellen dat als je er wat laag bij duwt in de settings van de radio en je hebt je deuren niet geïsoleerd, dat de boel gaat trillen ja, vooral die spiegeldriehoek, die zit maar vast met 2 pinnetjes.

MeganeScenic1.9dCi

Is dat niet die ventilator voor je climate control?
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

richard65

Correct als hij het tenminste over de binnenspiegel heeft.
Kapje eraf schuiven dan ventilator even schoon blazen of verwijderen en schoonmaken
beetje smeren terug plaatsen en klaar.

tripleM

#4
ik heb zo te zien niet duidelijk heen gezet welke spiegel ik bedoelde, srry hier voor.
zit er ook een ventilator in de binnenspiegel dan, want heb het eigenlijk zins ik de andere radio er in heb gebouwd

tripleM

richard thanx voor de tip ik ga dat morgen maar even doen  !-!

MeganeScenic1.9dCi

Ik heb het ook gehad, blazen met een compressor of iets degelijks wil ook helpen.
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Lucas Hermans

Ah, je had het over de binnenspiegel? Ik dacht dat je het geluid in de deur bij de buitenspiegel hoorde.

In dat geval zou ik eventjes checken of de boel goed vast zit daarboven. Misschien is je voorruit ooit vervangen en is de boel daarna niet goed vastgezet, iets in die richting.

tripleM

kom goed morgen een dag vrij dus alles even checken

richard65

Citaat van: MeganeScenic1.9dCi op  3 juli 2017, 08:53:16
Is dat niet die ventilator voor je climate control?

Correct dat is het.
Komt vaker voor als je de kap eraf hebt zie je een hoop stof zitten.



richard65

Citaat van: tripleM op  3 juli 2017, 11:43:35
ik heb zo te zien niet duidelijk heen gezet welke spiegel ik bedoelde, srry hier voor.
zit er ook een ventilator in de binnenspiegel dan, want heb het eigenlijk zins ik de andere radio er in heb gebouwd

Inderdaad zit daar een ventilator voor de ac en die draait nu met geluid.
Is puur toeval dat je het nu merkt of voorkomt.
Schoonmaken

tripleM

thanx voor de tip alles even uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. en nu eindelijk het geluid weg :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev