Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Xanquezer A.K.A. Frank op  1 december 2011, 22:53:35
Mn idee over nos :P   leuk,  maar je moet ECHT niet meteen 75 pk erin knallen nee...  dan knal je er doorheen :P haha

Maar, ik wouw heeeel rustig beginnen met eerst 90 procent terug en na dagen 80 en later 75.. en dan stoppen :P

Jij weet echt niet waarover je praat! Je praat ook iedereen na, die jou even de harde realiteit voor je neus duwen! Bij de RTC maak je trouwens ook geen vrienden...
Dus alsjeblieft, denk na voor dat je wat typt of denkt te weten, of typ niet!

Ik kan je ook wel vertellen dat er meer mensen net als ik, die jou een beetje beu beginnen te raken! Miss wel een punt om over na te denken jongen!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roadkill (Michiel)

 @ Frank:Jammer genoeg ben ik het met Erwin eens,niet dat ik wat tegen Erwin heb btw! Maar je moet eens leren eerst na te denken voor je wat doet,en als je wat wilt zou je eens naar meningen/ervaringen kunnen vragen. Als je gewoonweg geld te veel hebt wil ik wel een rekeningnummer open waar je op mag storten...... (hoop btw dat de pubertijd bij mijn dochters niet zo lang gaat duren als bij jou.....)

Oh om het even duidelijk te maken,iedereen mag van mij doen en laten wat ie zelf wil,maar snap dan ook dat niet iedereen de keuzes zal waarderen of snappen.maar het is jou auto.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

#152
Je kunt een NOS set ook gebruiken om je lucht alleen te koelen (met stikstof)..
Ik zit eraan te denken straks een setje te kopen om mijn intercooler mee te koelen zodat de lucht die uit de supercharger komt nog koeler wordt.. Koude lucht "krimpt" dus er kan meer lucht je motor in.. Meer lucht is meer zuurstof.. Dat goed afstellen en je hebt weer wat winst.

Maargoed.. Dit is ook allemaal weer pieten praat van mij en zal er voorlopig toch nog niet van komen.. :)

Als mijn auto zometeen klaar is, dan is de kleine cinquecento aan de beurt waarop we dit al aangebracht hebben.

Dante

@Frank: Als je idd toch geld teveel hebt, heb ik ook nog wel een giro'tje waarmee je mij & mijn gezin de winter mee door kunt steunen, hoor...

@Michiel: Die puberteit-opmerking crossed my mind too... :D

@Dirk: Het verschil tussen jou & Frank is, dat jij een auto hebt die bewijst dat je weet waar je het over hebt ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@ Jeremy; welke koplamp stelmotoren heb je geplaatst? Die van phase 2 hebben nl. andere stekkers dan phase 1. Ik had eerst de phase 1 motoren overgezet, maar die bleken stuk volgens de Renault garage. Dus voor de APK is nu alles losgekoppeld. Moet nog een oplossing vinden hiervoor.

Jeremy

ik heb geen idee eigenlijk Tedo... maar mijn elektrische verstelling is ook bij de APK uitgeschakeld omdat me huidige koplampen niet geschikt zijn hiervoor, dus het zou geen ramp zijn als de stekkers niet passen het is toch niet dat ik het gebruik of zo.

Roadkill (Michiel)

@ Jeremy: dat folie is wel netjes in 3D te verwerken geloof ik? Heb zelf het een en ander geprobeerd in het interieur,met een carbonfolie,maar is nog niet naar me zin. Weet van 3M dinoc dat werkt echt super (mijn logo's mee gedaan) maar dat is ook onwijs aan de prijs,dus dat folie wat jij nu gebruikt hebt lijkt me wel wat!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  2 december 2011, 21:52:46Weet van 3M dinoc dat werkt echt super (mijn logo's mee gedaan) maar dat is ook onwijs aan de prijs
Dat valt toch wel mee. Toegegeven, ik zou aan 10x10cm voldoende hebben voor het logo, maar toch...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

#158
Die folie die ik heb gebruikt is niet aan te raden... het is met een fohn redelijk te vervormen, maar echt netjes word het niet.
op de foto's ziet het er misschien netjes uit, maar ik ben zelf niet te spreken over het resultaat eigenlijk.
Misschien met heel veel geduld en oefenen dat het wel netjes kan worden, maar een tientje per rol (150x50cm) gaat toch aardig oplopen als het een paar keer mislukt.
Nog een ander dingetje... kijk uit met die folie op interieurdelen want als het een tijdje erop gezeten heeft trek je zo de rubberen coating mee eraf als je het verwijderd.

Edit: Mijn mening is trouwens gebaseerd op de kleur folie die ik heb gebruikt (metaal look) misschien dat het met een effen kleur zonder patroon wel netjes word.

Tedo

Je hebt het over grepen van de sloop. Maar denk je niet dat die ook dat afbladderen hebben? Of je moet ze van de GT 165 vinden, die zijn zilverkleurig gespoten.

Christian de Vriend

#160
Citaat van: Dirk Kuipers op  2 december 2011, 09:25:34
Je kunt een NOS set ook gebruiken om je lucht alleen te koelen (met stikstof)..
Ik zit eraan te denken straks een setje te kopen om mijn intercooler mee te koelen zodat de lucht die uit de supercharger komt nog koeler wordt.. Koude lucht "krimpt" dus er kan meer lucht je motor in.. Meer lucht is meer zuurstof.. Dat goed afstellen en je hebt weer wat winst.

Maargoed.. Dit is ook allemaal weer pieten praat van mij en zal er voorlopig toch nog niet van komen.. :)

Als mijn auto zometeen klaar is, dan is de kleine cinquecento aan de beurt waarop we dit al aangebracht hebben.

Welicht weet je het al,niet alle intercoolers kunnen nos aan,het schijnt dat nos bij sommige
merken het matiaal aantast,en het gaat oxideren,met als gevolg dat je de IC kan vervangen
na enige tijd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jeremy

@Tedo: ik hoop van niet! maarja gewoon ffe kijken! :) de phase 2 CC's hebben ook standaard zilveren handgrepen, maar kleine kans dat die vind denk ik.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Dante op  2 december 2011, 21:57:29
Dat valt toch wel mee. Toegegeven, ik zou aan 10x10cm voldoende hebben voor het logo, maar toch...

logo's heb ik al gedaan,maar heb als eens gekeken voor een groter stuk,maar das echt een stuk duurder moet ook iets van 150 x50cm hebben dan..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

Citaat van: Christian de Vriend op  2 december 2011, 23:03:18
Welicht weet je het al,niet alle intercoolers kunnen nos aan,het schijnt dat nos bij sommige
merken het matiaal aantast,en het gaat oxideren,met als gevolg dat je de IC kan vervangen
na enige tijd.
Ah oke, thanks! Dat wist ik niet nee.

Christian de Vriend

kon het niet laten,heb het voor je nagevragen,maar het klopt wat ik schreef,daarom
gebruiken meeste stikstof,dat schijnt IC vriendelijk(er) te zijn dan nos,en dan toch de afkoel effect.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev