Advertenties


Ervaring met inbouw aftermarket Android 2-DIN navigatiesystemen

Gestart door jojo1508, 18 augustus 2019, 13:50:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jojo1508

Ik kon graag in contact met forumleden die ervaring hebben met de inbouw van 2-DIN (Android) aftermarket inbouwsystemen ter vervanging van de ingebouwde autoradio /TomTom. Ik heb heel wat uurtjes zoeken op internet erop zitten en heb ook aardig wat NL webshops en inbouwstations benaderd met verzoek voor informatie. Tot zover ben ik het volgende wijzer geworden: er zijn alleen Chinese systemen leverbaar, op Ali-express vind je er tientallen van onbekende merken. In Nederland worden die door o.a. Car Audio Limburg, Procartech in Almere, Navaudio, Caraudioexpert.nl en Inbouwnavigatie.com geleverd. Sommige zijn alleen webshops zonder inbouw, Car Audio en Procartech leveren en installeren de systemen ook. Ik heb ook inbouwstations aangeschreven die ronduit negatief reageren over deze systemen. Die raden het sterk af, slechte kwaliteit en veel tekortkomingen in service en garantie. Als je besluit om zo'n systeem te kopen en te laten installeren ben je toch al gauw zo'n € 500 à € 600 kwijt, tenzij je zelf op Ali-express zo'n systeem koopt en zelf gaat inbouwen, maar dan weet ik a) helemaal niet wat voor kwaliteit ik in huis heb gehaald en b) ik heb niet de kennis/ervaring om dit zelf in te bouwen. Daarom ben ik heel nieuwsgierig wie er voor zo'n systeem heeft gekozen, van welk merk en door welk inbouwstation ingebouwd? Wat zijn de ervaringen tot nu toe, hoe bevalt de kwaliteit? Zie graag de reacties!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev