Advertenties


Originele Antenne 12 volt ?

Gestart door Richard43, 13 augustus 2019, 17:52:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard43

Goedemiddag ,

Vorige week mijn Aftermarket Windows CE radio vervangen door een Android 9.0 PX5 Radio(echt een verbetering !-!).

Nu heb ik 1 probleempje met de ontvangst van de radio.

Weet iemand of de originele antenne ook een 12volt aansluiting heeft en waar dat die zit in 1 van de stekkers?

Alvast bedankt

richard65

#1
Wat is de verbetering dan?? van de radio vervangen te hebben nu je probleem hebt mbt de ontvangst??
Welk type megane heb je precies uit 2009?
Er zijn antennes voor de megane met twee of drie kabels en er zijn er nog met een kabel dus ligt ook een beetje eraan welke je hebt en de uitvoering van de auto dan ook.
Heb je de megane met ingebouwde navi dan heb je er waarschijnlijk een met twee kabels eraan anders maar een.
Met drie kabels zijn volgens mij voor de Radio/Navi/Telefoon maar weet het laatste niet zeker.
Dus geen extra of aparte 12V behalve met een ingebouwde versterker dan weer wel of de oude antennes van vroeger die omhoog kwamen als je de radio aan zet.
Die had dus de aansluiting van 12 volt om de motor van de antenne van stroom te voorzien

Richard43

Citaat van: richard65 op 14 augustus 2019, 12:33:08
Wat is de verbetering dan?? van de radio vervangen te hebben nu je probleem hebt mbt de ontvangst??
Welk type megane heb je precies uit 2009?
Er zijn antennes voor de megane met twee of drie kabels en er zijn er nog met een kabel dus ligt ook een beetje eraan welke je hebt en de uitvoering van de auto dan ook.
Heb je de megane met ingebouwde navi dan heb je er waarschijnlijk een met twee kabels eraan anders maar een.
Met drie kabels zijn volgens mij voor de Radio/Navi/Telefoon maar weet het laatste niet zeker.
Dus geen extra of aparte 12V behalve met een ingebouwde versterker dan weer wel of de oude antennes van vroeger die omhoog kwamen als je de radio aan zet.
Die had dus de aansluiting van 12 volt om de motor van de antenne van stroom te voorzien

Goedenavond Richard65,

De enige verbetering is van Wince naar Android. Ontvangst was bij de Wince radio ook al slecht.

Ik heb een megane met originele Navigatie(dvd).

Deze heeft dus 3 kabels voor de antenne's. 1 voor Navigatie en 2 voor radio.

Ik gebruik er maar 1 voor de radio op dit moment. zou misschien de andere kunnen gebruiken.

Android 9.0 met CarWebGuru als launcher werkt voor mij perfect.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev