Advertenties


[Megane Coup?] Michel Veltman

Gestart door Michel Veltman, 14 september 2004, 21:34:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

#30
maandag 24 april 2006

na het een weekje ''geheim'' te hebben gehouden kan bij deze dan de onthulling plaatsvinden ;)
(velen hebben het al gezien tijdens het clubweekend op Zandvoort)

het volgende is onder handen genomen:

- standaard motorkap is verwisseld voor 1 met F-50 style luchthappers. Tevens is de kap strakgemaakt en het Renault logo verwijderd.
- voorbumper en onderlip volledig opnieuw gespoten
- achterbumper opnieuw gespoten

uiteraard zeggen foto's meer dan woorden dus bij deze het resultaat:







- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

zondag 7 mei 2006

merkloze speakers van de hoedenplank vervangen door Pioneer TS-A1311 Weg TS-A luidspreker


aangezien de zelfde serie ook reeds in de deuren te vinden is en ook Pioneer tweeters reeds aanwezig zijn nu volledig op Pioneer serie (ex. Head-unit dan)

!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

#32
26 augustus 2006

Het is een tijd stil geweest rondom de auto maar er is dan toch weer het nodige aangepakt met succes ;)

Wat is er dan dit keer weer onder handen genomen vraag je je vast af...

nou dat zijn (in willekeurige volgorde):

- De F50 motorkap heeft plaats mogen maken voor een ander model kap waarbij het logo gecleaned is en ook 2 ''luchthappers'' gemaakt zijn. De happers zijn tevens voorzien van een klein strookje gaas om het netjes af te werken.

- M3 spiegels met vlakke adapterplaten. Tevens is de temperatuursensor verwijderd uit de originele spiegels en keurig verwerkt in de M3 spiegel. De sensor is nu niet zichtbaar voor het blote oog wat bij de originele spiegels wel het geval was.

Uiteraard zijn zowel de spiegels als motorkap netjes in kleur gespoten. Om kleurverschil te voorkomen wat ik bij de F50 motorkap wel had zijn dit keer de zijschermen ook meegenomen in het spuitproces. (was bij de F50 kap niet gedaan)

Als finishing touch is de motorkap netjes strak geplaatst zodat aan beide kanten deze keurig aansluit op het chassis.

Aangezien foto's meer zeggen dan woorden hier 3 foto's om een indruk te geven:



''close upje''




Al met al ben ik weer een tevreden mens :)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

9 september 2006

Al een tijd was ik ontevreden over de lichtopbrengst van de standaard H1 lampen in de originele koplampen.
Aangezien er al het nodige verbouwd was optisch leek het me nu een goede stap om ook wat geld te investeren in een stukje veiligheid, namelijk goed zicht in het donker ;)

Dit bracht me op het idee om de standaard halogeenlampen te gaan verwisselen voor een setje Xenon. Enige waar ik nog over twijfelde was hoeveel licht er ''verloren'' zou gaan door de matte standaard koplampen van de Phase 1.

Aangezien RB Cartuning de opening van zijn nieuwe bedrijfspand ''vierde'' met leuke aanbiedingen heb ik besloten om over te stappen op de zgn Angeleyes, voornamelijk vanwege de heldere units om het Xenon maximaal tot zn recht te laten komen.  Y

Afgelopen week even een lokale garage opgezocht om beide onderdelen te gaan inbouwen.

Het resultaat mocht er zijn en over de lichtopbrengst kan ik 1 smiley beter zeggen hoe ik erover denk dan woorden > !-! <









Gezien de foto's is het wel weer tijd om eens de auto weer te voorzien van een wasbeurt ;)  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

op speciaal verzoek van Stefan een paar foto's gemaakt in het donker van de Xenon + Angeleyes ;)









- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

#35
20 oktober 2006
Alweer even stil gelegen maar dan toch weer de nodige updates gedaan.

Allereerst tijdje geleden aangereden van achteren en kreeg netjes schadebedrag uitgekeerd van de verzekering...meteen de schade laten herstellen.  Y

De achterbumper moest gerepareerd worden en voorzien van een nieuwe verflaag ;)

Om van deze actie gebruik te maken gelijk besloten om booskijkers bij de angeleyes te shoppen en de zilveren rand om de zijknipperlichten  laten meespuiten in het blauw..

het resultaat mag er zijn als zeg ik het zelf  :)



close-up


En daarnaast als klap op de vuurpijl een volledig lederen interieur van een phase2 gemonteerd met veel dank aan Jochem voor de tip..
Jochem bedankt! !-!

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

#36
vrijdag 15 december 2006

vandaag een setje spoorverbreders van 5mm aangeschaft+gemonteerd.
staat weer net een stukje dikker/breder en mn band loopt nog niet aan..(als goed is)..







!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

geen updates maar even een paar mooie foto's met dit weertje ;)





!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

vrijdag 1 juni 2007
Na tijd geen wijzigingen toch weer een kleine update ;)

voor


na


Subtiele verandering maar wel 1 die het interieur toch weer wat luxer maakt in mijn ogen!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

zondag 3 juni 2007

Vandaag afgereisd naar het gezellige zuiden des lands...naar Limburg voor een fotoshoot i.s.m. autoshoot
aankondiging v/h geheel



Foto's volgen in de loop v/d week ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

#41
Hier een aantal foto's van de shoot !-!

































- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

Na 7 jaar met plezier de megane gereden te hebben heb ik besloten de auto in te ruilen voor andere auto...uiteindelijk is het een Ford Fiesta Sport met zo goed als ''volledige'' optiepakket geworden  :q





En nog een fijn afscheidsplaatje ;)


- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev