Advertenties


De Renault Mégane MotorFiets Club

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rmc_Jelluh

daar zit nogal een verschil in een sm of een racer...

heb je wel eens cross motor gereden ??
zou zelf ook graag een sm willen maar voor erbij niet al enigste motor, leuk voor een btje cros zeg maar als ik nl een super motard wil is het een enduro vind ik mooier...

owja feli met het eerste deel he, scheelt toch al weer wat mag je eindelijk op de weg rijden is een stuk leuker.. . vond ik iig

wouter arnouts

hee dank je denk toch dat het husqvarna word en vrienden van mij hebben er ook al een en schijn rijd dat beter als een racer en heb zelf nooit gecrost met een motor wel met een puch :P

Rmc_Jelluh

naja beter rijd tis wat je wil he, een sm is super voor bochjes etc maar gaat vaak max 140 (wel veiliger, ook voor de portomonee)

een racer is relaxter als je ook gaat toeren (ook niet alles)

zijn eigenlijk 2 heel verschillende motoren..   laat even een foto zien als je er een heb.. .

wouter arnouts



wouter arnouts

ziet er netjes uit wil er wel een met elektrische start want anders is het niet te doen grtz

Rmc_Jelluh

gehehe ik ken het,
me pa had een honda cr500 ik kreeg hem wel gestart omdat ik hem kende maar andere hadden er moeite mee en dat was nog niet eens is een 4takt waarbij je nog aan de kleppen lichter moet denken enzo...

elect start is wel handig idd, al vind ik kickstart er wel bij passen... maar beide is wel relax

wouter arnouts

ja dat is waar eerst maar eens mijn rijbewijs halen  en de megane verkopen dan zie ik wel verder grtz

Rmc_Jelluh

dat rijbewijs gaat je lukken, en de megane ook wel en hoop voor een goede prijs...

Megane2000Coupe

Van het weekend weer genoten van de Moto-GP  :q

wouter arnouts

hoop het ook ja en tja de megane er staan er al zoveel te koop dus kan nog wel even duren  :neen:

Rmc_Jelluh

#56
Ben zelf niet zo'n moto gp fan kijk het wel eens maar niet zo fanatiek.

me schoonmoeders wel rossi fan op en top

Stefan

Die Stoner ging afgelopen race helaas flink op zijn plaat zeg... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Megane2000Coupe

@ Stefan: Helaas, net goed  :q Rossi is 'the man'

Je ziet maar: Pedrosa reed in regen snel vooruit en gaat onderuit en Stoner nu ook al.  ;)

Gewoon bezweken onder de druk van Rossi  :q

Ik vind Stoner zo wie zo niks, beetje klagen na de race in Laguna Seca, dat Rossi te agressief heeft gereden en daardoor is gevallen.  :neen:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev