Advertenties


De Renault Mégane MotorFiets Club

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

absoluut

dat houd ik maximaal een half uur vol;
ik ben bijna 2 meter en zit te ver voorover waardoor je met je hele bovengewicht komt te hangen op je polsen. Door mijn lengte zit ik maximaal al achteruit op de buddy dus verzitten zit er zeker ook niet meer in. Zelfde geldt voor een R6 trouwens, R1 is net wat groter, dan zou een uurtje nog wel lukken, maar ook niet veel langer.

Prachtige fietsen, maar toen ik van het weekend weer op de BMW zat wist ik weer waarom ik hiervoor heb gekozen; is veel beter in proportie Y

Marissie

ik ben zaterdag 2 februari ook naar de motorbeurs geweest.. was zeker een geslaagte beurs.. niet al te veel foto's genomen had het te druk met het uitzoeken van een pak.. heb er 1 uitgezocht en keuze is tot nu toe gevallen op het witte dainese pak maar dan wel in een combi pak..

De motorkeuze is al een tijdje bekend bij mij, wil graag een gele ducatie.. word waarschijnlijk een 748..

Maar eerst maar eens het rijbewijs.. de theorie is al binnen dus volgende maand maar beginnen met lessen..  Y

hier de foto's van de motorbeurs

http://www.mijnalbum.nl/Album=Q6IVF6AM

Gimle

@Michel:
Dan ben ik blij dat ik net geen 1,80 ben ;) Ik hou het wel wat langer uit op zo'n fiets ;)

@Marissie:
Als ik jou was zou ik niet met zo'n motor beginnen. Motor is vrij hardcore... Maar ik ben het met je eens dat het een heel erg mooie fiets is! Y

Marissie

jah idd.. maar zover is het nog nie.. eerst me auto terug en dan rijbewijs maar eens dan gaan we eens kijken.. kan nog veranderen maar het liefst zou ik zo een wel willen..  ;)

Michel Cijs

mooie fiets idd, maar om te beginnen vrij heftig......

Gimle

En als je een Duc kiest met een droge koppeling, dan moet je wel een open koppelingsdeksel nemen (als die er al niet op zit ;) )

Marissie

zoveel verstand heb ik er niet van hoor.. weet niet wat dat allemaal is..
Vind hem alleen heeeeeeeeel erg mooi  :) :)

niet meer aktief

Leuk een mini motorclub binnen de megane club... !-!
Al ben ik denk ik wel de enigste met een chopper als ik alle raceijzers hier voorbij zie komen...

Dit is de mijne,
Intruder uit 2006




Ik zie net dat de foto's al weer out-of-date zijn, er zitten al andere custom spiegels op, andere knippers HD look en een ander stuur.

Greetzz
Steve

Rmc_Jelluh

mooie motor, suzuki heeft heel wat vooruitgang  in zijn Intruders zitten,
de oude zijn wel mooi maar dit vind ik toch echt dik...

vind alleen jammer dat het geen echte tassen zijn maar koffers, snap het voordeel wel..

niet meer aktief

Normaal gesproken ben ik geen fan van tassen of koffers, deze zaten er al op toen ik de bike kocht, en eerlijk gezegd vond ik het persoonlijk niet misstaan.

Verder zat er bij aanschaf ook nog zo'n windscherm op en een duozitje met sissybar.
Die heb ik wel verwijderd, incl steps voor de duo... echt een solobike van gemaakt.
Als me meissie motor wil rijden koopt ze er zelf maar 1  Y

Rmc_Jelluh

haha wou dat mijne ook ging lessen, maar achterop vind ze al niet echt tof..
moet ze nog aan wennen..

alleen rijden op de bike met meerdere bike's is natuurlijk wel het beste...

niet meer aktief

Alleen rijden rijd inderdaad 10x prettiger,
en het rijden in een groep is altijd leuker inderdaad.
Begin van het jaar heb ik meegereden in een toertocht met 247 motoren, mooi gezicht (en geluid) als je dan met z'n allen in een sliert door een dalletje ergens bij arnhem rijd.

Rmc_Jelluh

dat is wel vet...

niet iets om vaak te doen rijd het liefst met 2 of 3en als je btje aan elkaar gewent bent is het relax rijden.
cker als het sportief rijden is.

niet meer aktief

inderdaad, zoiets is 1 a 2x per jaar leuk, want het tempo ligt met zo'n grote groep best laag.
Nou ben ik niet echt een supersportieve rijden op de motor, omdat die zich daar niet voor leent maar een beetje gang moet er wel inzitten.

wouter arnouts

heb het eerste deel van mijn motor rijbewijs al moet de 26ste op voor theorie en 7 oktober op voor praktijk op de weg ben er nog niet helemaal uit wat ik wil kopen en racer of een super motard

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev