Advertenties


De Renault Mégane MotorFiets Club

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KevinL

Zal hem wel even verwijderen Y mocht je twijvelen om te gaan rijden zou zeggen neem eens een paar lessen dat is opzich al leuk en als je het papiertje hebt wordt het echt vele malen leuker.

Gimle

Ja, ik raad je ook aan om te gaan lessen. Ik vind het echt fantastisch!!! :)
Mijn eerste motor was ook total na 5 dagen :( Maar ongelukken maken kan inderdaad altijd, maar dat is met meerdere dingen...

@boy:
Leuke bike :)

Boy

Als je er ook maar een beetje aan zit te denken om motor te gaan rijden moet je dat gewoon gaan doen.  ;)
Alles bij elkaar kost een motorrijbewijs maar iets van 1000 euro en binnen 3 maanden heb je hem.
Alleen het lessen al is prachtig, en als je al een autorijbewijs hebt stelt het echt niks voor.
Zelfs ik slaagde de eerste keer  :q

Als het het hele jaar mooi weer zou zijn in nederland zou ik nieteens een auto hebben  Y

Boy

Trouwens, dit topic heet 'De Renault Mégane MotorFiets CLUB
Wil dit zeggen dat we ook toertochten enzo gaan maken?  :P

Michel Cijs

dat zou een initiatief van iemand kunnen zijn natuurlijk  !-!

de benaming club is van onze eigen clubnaam maar in dit gedeelte kunnen de motorliefhebbers ook hun stukje kwijt op het forum, net als bij de camera en miniaturen club  ;)

Nick Mattheus

jullie maken mijn kop hier echt zot he... 8)7 :D

ik moet spijtig genoeg nog een jaartje wachten voor ik voor mijn rijbewijs mag gaan ;(

maar ik denk dat ik mij wel kan voorstellen hoe het moet voelen als het goed weer is dat je de mooie baantjes gaat opzoeken... !-!

succes hiermee ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

meg-freak

wil binnenkort ook aan me motor rijbewijs beginnen. wat kost ongeveer gemiddeld een les?

Michel Cijs

hangt er vanaf

ik betaalde iets van 35 euro, kan iets meer of minder zijn geweest maar omstreeks die buurt
ik deed 10 lessen, + theorie (75, boeken lenen) + 2 examens (350/400 bij elkaar ong)

rombartus

Ik les in Tiel en ik betaal per les 45 euro.
Het is dit jaar ook weer duurder geworden.

Rmc_Jelluh

heb zelf me rijbewijs nu een paar mnd voor de motor ..
was klaar voor 900 en in totaal 3weken kwijt... en daar zat nog een week tussen omdat ik me theorie eert moest halen..

als ik een fatsoenlijke foto van me motor heb plaats ik hem wel..

en idd zoals meerdere zeggen als je er aan denkt gewoon doen .. ik heb eigelijk te lang gewacht vind ik zelf...
en als je het proberen wil er zijn er waar je eerst een try the bike kan doen .. waar ik heb gereden voor 59,- 4uur eerste motorles...
kijken ze gelijk wat voor pakket bij je past als je verder wil..

Nick Mattheus

"try the bike"???

Dat hebben we spijtig genoeg niet hier in België denk ik :neen:

Buitenlanders mogen dat niet doen zeker? :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Rmc_Jelluh

euh kan het zo voor je navragen Nick ken nl iemand op het kantoor van de rijschool..

het zal vast wel kunnen, weet alleen niet of je er wat aan heb om hier je rijbewijs te halen ..

gewoon een x een 2uurtjes les nemen bij een rijschool in de buurt.. is de moeite en waarschijnlijk ben je gelijk verkocht.. !-!


Michel Cijs

foto's van de motorbeurs 2008

http://www.mijnalbum.nl/Album=IVOTYOP7

1 illussie armer, een Ducati zit er qua lengte nooit in voor mij  :neen:
1 droom rijker, als je geld teveel hebt moet je een MV Augusta F4 kopen; gewoon om naar te kijken  :q

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Gimle

Citaat van: Michel Cijs op  1 februari 2008, 22:35:19
foto's van de motorbeurs 2008

http://www.mijnalbum.nl/Album=IVOTYOP7

1 illussie armer, een Ducati zit er qua lengte nooit in voor mij  :neen:
1 droom rijker, als je geld teveel hebt moet je een MV Augusta F4 kopen; gewoon om naar te kijken  :q

Vraag, want je bent te lang voor de Duc?
En ja, MV Augusta isze mooi Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev