Advertenties


De Renault Mégane MotorFiets Club

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

daar ik gemerkt heb dat er meer motorliefhebbers zijn op ons forum, hierbij een extra toevoeging op ons board
Hier kunnen foto's geplaatst worden van (eigen) motoren en discussies worden gevoerd


welkom  !-!

rob84

idd goed innitiatief
hebzelf ok een motor gehad ma is  van het zomer gestole:(


Gimle


Michel Cijs


KevinL

Mooie bikes allemaal !-!
Dit was de mijne kocht hem standaard zo.


Daarna natuurlijk wat verbouwen onder andere een compleet systeem van D&D erop gezet dat is echt een bruut en knalhard geluid wat daaruit kwam :9~  Was zelf zo erg dat we tijdens een tocht met 30 motoren door de wijkertunnel reden niemand zn motor meer hoorde alleen die van mij >:D


achterkant met mn oude coupe'tje op de achtergrond Y

Helaas stond hij er 3 maanden later zo bij beide totalloss o-)


Gimle

Citaat van: KevinL op  4 januari 2008, 10:22:44
Mooie bikes allemaal !-!
Dit was de mijne kocht hem standaard zo.

Daarna natuurlijk wat verbouwen onder andere een compleet systeem van D&D erop gezet dat is echt een bruut en knalhard geluid wat daaruit kwam :9~  Was zelf zo erg dat we tijdens een tocht met 30 motoren door de wijkertunnel reden niemand zn motor meer hoorde alleen die van mij >:D

achterkant met mn oude coupe'tje op de achtergrond Y

Helaas stond hij er 3 maanden later zo bij beide totalloss o-)


Zonde. Ziet eruit als een leuke bike...

KevinL

Thnx was het ook zeker heel veel plezier van gehad als ik hopelijk ooit weer motor kan rijden wordt dit model het weer alleen wat nieuwer dan.

Boy

Kheb een Kawasaki zx6r.
Heb er optisch een paar dingen aan veranderd  8)




Remko LvB

Lekker hoor, als ik dit zo zie, begint het steeds meer te kriebelen om toch ook eindelijk eens mijn motorrijbewijs te gaan halen  :q

Yayo

Ja mij ook, alleen sinds ik mijn broertje van het najaar onderuit heb zien gaan in de Franse Ardennen heeft me het ontzettend aan het twijvelen gebracht.
Me pa heeft een BMW en me broertje een Yamaha Fazer.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

KevinL

#12
Zou zeggen doen het seizoen komt er weer aan Y er is echt niets geweldiger dan motorrijden in mijn ogen ongeluk zit wel in een klein hoekje maar je dat is overal wel een beetje zo.
Heb zelf bijna 3 jaar geleden ook een zwaar motorongeluk gehad toen ik frontaal op een tegemoetkomende auto klapte tijdens een inhaalmanouvre kon hem nog net ontwijken met de motor anders had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten helaas stak mn been uit welke de hele klap heeft opgevangen met onderstaand resultaat bijna alles was wel kapot in mn knie en bovenbeen met gevolg dat ik rekening moest houden met een amputatie i.v.m. eventuele infecties.
Maar goed dit zal me niet weerhouden als ik met de tijd mn knie weer beter kan buigen in zeker weer op een motor zal stappen.
@ boy strakke bike erg mooie die geintregreede knipperlichten achter en undertray !-!

Yayo

Gatver Kevin moest die foto nou echt???  :q  :D
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev