Advertenties


6 April 2008 - RMC meets forumleden

Gestart door Reinier Goorden, 11 maart 2008, 19:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Jacob

Inderdaad, zijn mooie foto's zeg!!  !-! _o_

Jacob

Citaat van: Paultje op  6 april 2008, 09:35:33
De komende week wordt er intensief op snelheid gecontroleerd op:

- A1 tussen het knooppunt Watergraafsmeer en Eemnes
- A2 tussen de knooppunten Vught en Ekkersweijer
- A15 tussen de knooppunten Deil en Valburg

zondag 6 april
A12 - t.h.v. Woerden
A79 - t.h.v. Voerendaal


Nog bedankt voor het doorgeven hiervan Paul, heb het treintje Megane's wat achter me reed op legale snelheid langs de controle geleid  :) Ze stonden trouwens onder het laatste viaduct tussen Woerden en het BP station.

Paultje

Ik zag ze staan. Ik had een paar #####s om me heen die al niet begrepen waarom ik langzamer ging rijden.... Zijn denk mooie foto's geworden.
snappie

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marissie


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

alex_1987

zonde zeg, ik had er graag bij geweest.
maar er kwam een vrouw tussen, en aangezien die in eindhoven woont was het niet te doen voor mij om langs te komen
volgende x dan maar

rs50jochem

Nog even een berichtje van mij..! (was zondag om 23.00 op de kazerne in Weert uiteindelijk)

Ik heb me prima vermaakt.. Had het er nog even met Reinier over.. Het is perfect uitgepakt zondag..!
Mooi zo die fotoshoot erbij..!  !-!

Enne Matthew.. Nu kan Roland eindelijk echt in m´n auto gaan wonen.. Er zit muziek in..!  :P 8)

Edwin Postma

zo mensen,
heb eindelijk ff tijd om mijn mening te geven haha.
ik heb het erg na mijn zin gehad alleen was het een beetje frisjes.
veel gelachen en veel moois gezien !-!
ik zeg tot de volgende keer maar weer ;)

mvg het clubgroentje :D :D voor de mensen die hem niet snappen moet je bij dennis of stefan zijn :P
Truckertje

Marc Brouwer

Hierbij mijn bijdrage aan dit topic

http://www.mijnalbum.nl/Album=OSSQ6KIX

Zie je een foto die je in origineel formaat wilt ontvangen, laat het me even weten via mail of PM. Graag de bestandsnaam toevoegen.  !-!
"We Shall Not Be Moved"

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rs50jochem

Alle foto's zien er gewoon goed uit.. Is gewoon een super initiatief elke keer weer..!

Tim

Nog meer complimenten voor de fotografen (en modellen) mooie plaatjes allemaal  !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ondanks dat m´n auto niet gewassen was  :x vind ik dat de plaatjes zeker erg netjes zijn. Volgende keer (als ik wat meer tijd heb) zal ik zeker zorgen dat ie gewassen is  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev