Advertenties


6 April 2008 - RMC meets forumleden

Gestart door Reinier Goorden, 11 maart 2008, 19:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

RMC meets forumleden !!

Beste leden,

6 April is het alweer tijd voor de 3e meeting van dit seizoen. Deze keer dachten we dat het leuk zou zijn om ook eens de gezichten achter de forumnamen te leren kennen.
Daarom hebben we voor deze "asfaltmeeting" bedacht dat ook de forumleden maar eens uitgenodigd moesten worden. Op deze manier kunnen ook zij eens zien/beleven wat een RMC clubmeeting nou precies inhoudt en kunnen de leden de gezichten en auto's achter de forumnamen eens zien.



Om deze meeting zo centraal mogelijk in Nederland te houden kwamen we al snel bij Big Daddy's Roadhouse in Nieuwegein. Dit is een perfecte locatie voor deze meeting. We zullen niet alleen zijn die dag, o.a. de Cobra club, Fiat Bravo club en het Mazda 626 forum zullen aanwezig zijn. Dit omdat Big daddy's een vergunning heeft om elke eerste zondag van de maand een meeting te organiseren.
Meer info kun je hier vinden:
http://www.bigdaddys.nl
We zijn nog druk doende om enkele clubsponsoren uit te nodigen deze dag wat van hun producten aan de man te brengen. Leko zal aanwezig zijn met hun
"poets-stand" en ook zullen wij zelf aanwezig zijn met de clubwinkel. Tevens is er de mogelijkheid om je auto door een wat meer ervaren "hobby" fotograaf te laten vereeuwigen, al dan niet met een leuke dame.

Nog even alles op een rij:
6 April 2008
Vanaf 12.00 uur
Big Daddy's Roadhouse
Symfonielaan 3
3438 EX Nieuwegein

Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door mij een mail te sturen.
reiniergoorden@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam en je echte naam en met hoeveel personen je denkt te komen. Gebruik als onderwerp van de mail RMC meets forumleden, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker.

We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag!!

Groet,

Reinier Goorden
Meeting coördinator
Renault Mégane Club



Wesley88

Me mailtje naar Reinier is al verzonden Y
Het is voor mij in ieder geval een stuk dichterbij dan Friesland :D

Dennis Postma

Ik ben die dag vrij dus ook wij zullen van de partij zijn  !-!

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Reinier Goorden

Kan je zelfs met de celica komen Tim. We meeten de forumleden he, niet ieder forumlid rijd een megane ;)

Tim

Dat weet ik :) was ook wel plan met de Celica te komen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

-Thunder-

Als de auto klaar is, ben ik ook van de partij maar ben er wel bang voor  ;(

Jeroen

Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor........., we bijten niet  :D

Jeroen

Oproepje...

Zoals vermeld in de opening post door Reinier willen we na het succes van vorig jaar ook dit jaar weer een fotoshoot gaan doen.
We zijn hiervoor opzoek naar 1 of 2 leuke dames die hierbij model willen staan.

Ken jij een leuke dame die hieraan zou willen meewerken dan dit gelieve aan mij per PM of e mail aan te geven.
Hier wat foto's van vorig jaar:
http://www.mijnalbum.nl/Album=B7LRA8FU

Als je iemand weet dan ook gaarne een foto meesturen.

 

matthew

En wij zij uiteraard ook weer van de partij  ;)

Jaap de Jong

Citaat van: Reinier op 11 maart 2008, 19:57:03
Tevens is er de mogelijkheid om je auto door een wat meer ervaren "hobby" fotograaf te laten vereeuwigen, al dan niet met een leuke dame

Haha lijkt me leuk om de geleende Kanarie zo te vereeuwigen ;) Zal de garage leuk vinden :P
Ik probeer er bij te zijn! :)

sebastiaan

nah... lekker is dat.
dan kunnen we ook al niet ;(
het zit niet mee, maar goed ..

Michel Cijs

dit klinkt wel leuk, denk wel dat ik hier voetbal een keer voor laat schieten Y

Decepticon#1


-Thunder-

Citaat van: Jeroen op 11 maart 2008, 20:42:08
Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor........., we bijten niet  :D

Jullie misschien niet maar andere mensen wel als ik met een crash car kom :P haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev