Advertenties


RMC openingsmeeting 9 maart

Gestart door Reinier Goorden, 6 februari 2008, 19:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs


freek

was zeer geslaagde dag. met her en der een paar spannende bermen onderweg. vooral toen er ook andere auto's aankwamen hahah. leuk gedaan peter, kom ik ook keer weer terug in me oude werkgebied. het weer kon beter maar het kon bij ons in de auto de pret niet drukken. jammer genoeg kreeg ik me kameraad niet zo gek om de hele tijd met zijn hoofd uit het raam te hangen dus ik heb geen foto's gemaakt.

misschien volgend jaar dan maar eens in drenthe hier :)
only men of stihl

Jaap de Jong

Citaat van: freek op 10 maart 2008, 19:06:22
misschien volgend jaar dan maar eens in drenthe hier :)

vooral in de zomer is het daar super... heide en bossen :) Heb daar al 'ns een super leuk "stukkie om" gereden!

tjakobs

Jaja!

Een grove selectie.
Hier en daar kan er een zwart-wit-foto tussen zitten. Sorry daarvoor.
En bij de boot naar Ameland staat er een bmw tussen. Ook sorry daarvoor.

http://www.xs4all.nl/~tjakobs/RMCOpeningsmeeting
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

mooie foto's allemaal zag er goed uit. en stiekum zag ik op de foto's dak nog wel wat lager kan haha :D. binnekort maar ff
Y
only men of stihl

Klaas

Citaat van: freek op 10 maart 2008, 20:30:07
mooie foto's allemaal zag er goed uit. en stiekum zag ik op de foto's dak nog wel wat lager kan haha :D. binnekort maar ff
Y
ja en dan de auto in de ossenmarkt groningen parkeren zker..om vervolgens 10 minuten te lopen naar mijn huis...want woonwijken hebben drempels...

Yayo

Foto's zien er allemaal top uit  !-!. Jammer dat jullie het weer niet mee hadden.  :?

Klein vraagje tussen door, van wie is die blauwe coupe met nummer plaat RG-GP-87 die rond om is geblendeerd? Zou wel willen weten hoeveel procent de voorste zij ramen zijn gedaan.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Decepticon#1

Superfoto's! Erg leuk om te horen dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad! Zie jullie gauw weer op een meeting! (hint hint Reinier: info over 6 april!)

Michel Veltman

Citaat van: Yayo op 10 maart 2008, 20:55:38
Foto's zien er allemaal top uit  !-!. Jammer dat jullie het weer niet mee hadden.  :?

Klein vraagje tussen door, van wie is die blauwe coupe met nummer plaat RG-GP-87 die rond om is geblendeerd? Zou wel willen weten hoeveel procent de voorste zij ramen zijn gedaan.

ik ben schuldig ;)

(zij+achter) Ramen zijn in lichtste tint gedaan bij Restyle, ik meen 35% verduidering (dus 65% doorschijnend)...(tis alweer flinke poos terug dat dit gedaan is..)

zonneband voorscherm is 50% doorlatend en erg prettig met laaghangende zon Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marissie

mooie foto's..  !-!

hier nog een paar die door ons zijn gemaakt..
zijn er niet veel..

http://www.mijnalbum.nl/Album=FDPYJ3EP

Dirk Kuipers

Toch leuk hoor, zo'n treintje te zien op die foto's. :)

Jaap de Jong

Ben er een beetje laat mee maar heb zojuist m'n camera nog even leeg getrokken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I3IGVMYN

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev