Advertenties


RMC openingsmeeting 9 maart

Gestart door Reinier Goorden, 6 februari 2008, 19:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marissie

jah dat gaan we zeker xtje doen  !-! met een mooie zonnetje erbij.. terug weg was idd beetje shit op sommige stukken.. maar was weer een mooie dag.. Y

Michel Veltman

Fotoshoot met mooi weer lijkt me goed plan ;)
benieuwd naar de gemaakte pics btw maar die zie ik morgen ofzo wel weer Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

matthew

Oja,

@Peter en Alex die interieuren van jullie zien er in real life goed uit.

tjakobs

Hee mense!
Ben ook weer thuis, na een barre toch ;)

Was echt een topdag! Leuke route! En gezellig!
Volgende keer gaat het dak er af!

In tegenstelling tot eerdere berichten volgen mijn foto's morgen.
Ik ga nu even vijf overhemden strijken en daarna in de stabiele zijligging.
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Jacob

Mooie foto's, wel beetje jammer van het weer natuurlijk.

@Marissie, mooi kleurtje op de cabrio!  _o_

@Matthew, waarom de grijze "standaard" voorbumper, toch niets gebeurt met de originele bumper?

matthew

#170
@Jacob


Nee niks aan de hand hoor ben aan het projecten als het mee zit is er over 2 weken resultaat van wat ik allemaal aan het doen ben nu.


En hierbij de foto's   http://www.mijnalbum.nl/Album=X3E3AFHO

(Ik heb niet de moeite genomen om even de wat slechte foto's ertussenuit te halen sorry hiervoor.)

Decepticon#1

Citaat van: Michel Veltman op  9 maart 2008, 22:26:25
Peter, bedankt voor de organisatie en leuke route Y volgend jaar op herhaling? ;)

No sweat, misschien een beetje later in het jaar, of jullie moeten wat meer zon meenemen!

Decepticon#1

Terwijl iedereen eromheen stond, was er gewoon een onverloop, euh, onverlaat die het in zijn hoofd haalde om in te breken in 1 van de wagens  :D


matthew

Haha jah even balen voor de eigenaar zonder deurklinken is mooi maar op dit moment was het even onhandig.
Achja.

Michel Cijs

ziet er, ondanks het weer, allemaal gezellig en leuk uit!

wat was het probleem voor Alex?

Dirk Kuipers

Ziet er gezellig uit. Jammer van het weer. :)

Sjemig, kon je niet iets minder foto's maken Matthew? :)

Tim

Ik heb gisteren ook een prima dag gehad (ondanks het slechte weer) stukjes friesland gezien waar ik anders nooit zou komen (al was het alleen al omdat die plaats-/straatnamen voor een niet-fries nauwelijks zijn uit te spreken :q ;))

Ook het eten na afloop van de rit was lekker!

thumb's up voor de organisatie !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Alex Verloop

Ook even een berichtje van deze kant.

Goed georganiseerd gisteren leuke hobbelige route die ons allen goed wakker heeft gehouden >:D

kreeg mijn lieve deurtjes niet meer los  8)7 kon nog zo lief praten tegen de wagen, het hielp niet echt. leek of de deur op een of andere manier ontzet was, want hij viel enorm "zwaar" in het slot. l-

zal er van de week ff naar loeren, wel makkelijk als de deur weer gewoon open kan  !-!

Verder prima meeting, leuk om even de gezichten bij de forummensen te zien en natuurlijk de rides te bekijken!

Gisteravond leek het misschien alsof ik "ineens" weg was. barstte echt van de koppijn en had ff een beetje "haast". Thuis gelijk bedje in gedoken en daarom ook nu pas mijn eerste reactie

Stefan

Zo,
Daar was ik ook weer Y

Ten eerste  !-! voor Peter voor het organiseren, goed gedaan.
Het weer was naatje, maargoed, zoasl gezegd kon je daar ook niks aan doen he ;)
Leuk om weer eens wat andere(nieuwe) auto's en gezichten te hebben gezien Y

Matthew en Floor, bedankt voor het meerijden !-!
Marissie, echt een vette kleur op je cabrio, top !-!

Het eten was ik zelf niet helemaal kapot van, maar het was idd wel lekker om na zo'n regenachtige dag ff op je gemakt wat warms nar binnen te schuiven..

Op naar de volgende meeting !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jaap de Jong

Hi all :)
Ietwat late reactie maar ben op dit moment pas voor het eerst weer online. Vond het een leuke meeting en idd jammer van het weer :( Kwam op de terugreis op de weg van Lauwersoog richting Groningen trouwens nog een gele RMC met bodykitje tegen. Kon zo snel niet zien of het de Yellow RMC was ;)
Tot de volgende meeting!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev