Advertenties


RMC openingsmeeting 9 maart

Gestart door Reinier Goorden, 6 februari 2008, 19:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

RMC openingsmeeting 2008


Beste leden,

Om het meetingseizoen 2008 goed af te trappen beginnen we dit jaar, na de ALV in Nijmegen, met een mooie tourtocht in het Friese landschap.
Een van jullie "collega" leden heeft het op zich genomen een tourtocht te organiseren, en wel Peter van der Meij. Natuurlijk een prachtig initiatief waar we als club alleen maar heel erg blij mee zijn.
Daar het voor mij als meetingcoördinator ook nog een beetje een verassing zal zijn waar de tocht ons allemaal heen zal leiden kan ik jullie dan ook wat dat betreft nog weinig "verklappen".
Aangezien velen van ons niet dagelijks door het Friese landschap "cruisen" lijkt ons dit een ideale gelegenheid om ook daar ons gezicht eens te laten zien. Het zal ongeveer een 2 uur durende tocht worden welke ons door dorpjes en polders zal leiden.
Het verzamelpunt zal in de buurt van Leeuwarden zijn waar we een "bakkie" kunnen doen en we nog lekker even elkaars "nieuwtjes" kunnen bekijken en wat kunnen kletsen.
Zo rond de klok van 14.00 zal de tocht starten zodat we heerlijk rustig van de omgeving kunnen genieten. Onderweg is er gelegenheid genoeg om even wat mooie plaatjes te schieten. Het eindpunt bereiken we dan zo rond 16.30 a 17.00 uur.
Hier is de mogelijkheid een hapje te eten tegen een schappelijke prijs.

Uiteraard verplichten we niemand op het eindpunt wat te eten maar het zou fijn zijn als jullie dit ook bij de inschrijving zouden willen doorgeven zodat Peter hier rekening mee kan houden.

Nog even alles op een rij:
Verzamelen om 13.00 uur
E10 Wokpalace hotel/restaurant
Rijksstraatweg 17
9256 XD Ryptsjerk

Eindpunt rond 16.30 uur
Restaurette Schierzicht
Haven 8a
9976 VN Lauwersoog

De kosten:
De inschrijving voor deze meeting zal € 5,- per persoon bedragen.
Het is mogelijk je t/m zondag 2 maart in te schrijven en wij verzoeken je dan ook voor uiterlijk 5 maart het verschuldigde bedrag a € 5 per persoon over te maken op de clubrekening:
Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC
Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en dat het een betaling voor de OPENINGSMEETING meeting betreft.

Omdat er nog keihard aan de nieuwe website wordt gewerkt is er helaas nog geen mogelijkheid jezelf online in te schrijven, dat gaat dus nog even op de ouderwetse manier.
Stuur een mailtje met je inschrijving naar reiniergoorden@meganeclub.nl
Zat duidelijk in de mail met hoeveel personen je komt en of je eventueel blijft eten op het eindpunt. Zet ook hier even duidelijk je naam in lidnummer in met als onderwerp van de mail Openingsmeeting, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker.

We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag!!

Groet,

Reinier Goorden
Meeting coördinator
Renault Mégane Club

Dirk Kuipers

Hmm... Is wel "ver" rijden voor mij... Naja, denk dat ik wel kom... :P

matthew


Dirk Kuipers


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Zat te zoeken op de kaart naar diamanthaas.

Haha peter ik zal me ook aanmelden deze week.

tjakobs

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Decepticon#1

Trust me...de schoteltjes zijn daar errrug lekker!! Leu dat jullie allemaal komen! Er kan nog meer bij lalalala  !-!

Stefan

Tis ff een flink stukkie kachelen, maar lijkt me een goede reden om eens in Friesland te koekeloeren...... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden


Stefan

Niet zo mekkeren hoor... ;)
voor mij is het (bijna) net zover en voor sommigen misschien wel verder.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

haha

Wist wel dat jij als bestuurslid het goede voorbeeld zou geven... :? o-) --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Citaat van: Remko de W. op  8 februari 2008, 21:15:39
ik vind de terugreis nogal wat,
hoewel ik wel graag wil.
twijfel daar nog erg over.

is toch uiterste punt friesland waar we eindigen om een uur of 5,
en dan weer ruim 2,5 uur terug kachelen.

heenreis valt dan wel weer mee, die is maar 1,5 uur.
en daar hebben we dan de hele ochtend de tijd voor.

Kijk en dat heb ik dus met de meetings helemaal in het zuiden.

Reinier Goorden

Het is een beetje kort door de bocht te stellen dat alle meetings helemaal in het zuiden zijn.  --

Nick Mattheus

denk dat ik hier maar eens ga passen Y

heb juist uitgerekend hoeveel kilometers dit voor mij is, alles bijeengerekent dus ook de geplande rit ginder...

ik kom uit op een goede 800km en ongeveer een 10 uur in de wagen zitten op een zondag is toch wel iets te veel van het goede voor mij :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev