Advertenties


RMC Afsluiting 4 november 2007 in Uitgeest

Gestart door Michel Cijs, 15 september 2007, 18:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

volgens mij hebben we alle jaren redelijk op een rij gestaan (zie ook foto's meetingverslagen)
dus ik denk dat dit wel lukt dit jaar.
Gewoon de eerste auto's al tactisch opstellen en iedereen moet ervoor zorgen dat ze er rond half 3 zijn ;)

Wat lastiger is, is de auto's bij elkaar houden en voorkomen dat er andere tussen gaan staan; dit omdat er natuurlijk mensen zijn die eerder weggaan of niet mee eten...

Stefan

Citaat van: Jeroen op 21 september 2007, 11:00:25
De niet Mégane's moeten toch apart staan  :D

I know....
maar voor de rest zou het wel leuk zijn, want er staat zo nu en dan toch nog wel eens een auto tussen en dat zou zonde zijn... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

#32
uiteraard want dan krijg je dit soort foto's





net als in de voorgaande jaren ;)
volgens mij is ook al duidelijk aangegeven door mijn naamgenoot dat we dit ter plaatse gaan doen waar mogelijk.

Van tevoren alles bij elkaar zetten is het punt dus niet, het is lastiger wanneer er mensen eerder weggaan want dan vallen er lege plekken waar anderen hun auto neerzetten. Dat kunnen wij als club ook niet voorkomen.
Oftewel iedereen moet gewoon blijven eten  Y en daar ter plaatse komt dat echt wel goed  !-!. Alleen vorig jaar druppelde iedereen een beetje half/half binnen, heel veel kwamen er ook pas een 1 uur naar opening, dan is het lastiger. Als iedereen er zo'n beetje om half 3 is dan gaat het net zo als op bovenstaande foto's wel goed komen Y


Michel Cijs

Citaat van: Michel Veltman op 20 september 2007, 23:17:39
het is even kijken gezien het een vrije parkeerplaats is..
Wel kunnen we beginnen met de auto's wat verder van de ingang te zetten, dan is kans ook groter dat er minder niet-leden bij parkeren..;)

Citaat van: Michel Cijs op 21 september 2007, 15:47:33
Alleen vorig jaar druppelde iedereen een beetje half/half binnen, heel veel kwamen er ook pas een 1 uur naar opening, dan is het lastiger. Als iedereen er zo'n beetje om half 3 is dan gaat het net zo als op bovenstaande foto's wel goed komen Y


lezen Jochem ;)

Stefan

wel iedereen netjes naast elkaar parkeren dan he!!!!....... Y :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

#35
mensen praten graag lang over dingen ;) kijk maar naar voetbal insite of ons eigen klets maar raak topic Y
Input is goed, het punt is duidelijk en zoals gezegd onze activiteitencommissie gaat het daar ter plaatse netjes verzorgen zoals oud vertrouwd  !-!

De meeting is overigens voor de scherp oplettende kijker verplaatst naar 1 uur later ivm een de redenen waarom mensen later binnen druppelde; echter het blijft gissen wat het verkeer doet op zo'n dag natuurlijk

Patrick

aangemeld en betaald !-!
veel last van het verkeer zal ik niet hebben, is 10 min. rijden  :D :D :D

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Zojuist de vakantie geboekt, we vertrekken de 3e dus helaas zijn we er dit jaar niet bij  8)

KevinL

Zo m'n andere afspraak afgezegd en meteen maar betaald en opgegeven voor de afsluiting 2007.

Michel Veltman

ik zie je nog niet staan bij de opkomstlijst Kevin  :?

opkomst tot heden
Arjan Kamman            2
Matthew Melssen        2
Jochem Dobbelaar    2
Michel Cijs [BESTUUR]    2
Remko de Wilde 2
Stefan  van den Heuvel    1
Patrick Groot    2
Mariska  Schoonbeek    2

Overigens zal mn inschrijving zoals gebruikelijk weer laatste moment zijn  :D

Maarruh er kunnen nog genoeg mensen bij hoor dus kom op mensen inschrijven  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Die van ons komt er zo goed als zeker bij. Wil nog proberen die nachtdienst die ik die zondag op maandag extra had gekregen vrij te krijgen dan scheelt me dat een hoop vlieg werk om weer op tijd in Zwolle te komen  :x

Decepticon#1

Ik denk ook wel even van de partij te zijn, moet alleen even een paar dingetjes afwachten...

KevinL

Je hebt gelijk Michel dacht dat het met het geld overmaken ook goed zou komen.
Maar heb na veel zoeken mn inloggegevens gevonden en heb me aangemeld sta er nu wel bij nog bedankt voor het opletten  !-!

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev