Advertenties


RMC Afsluiting 4 november 2007 in Uitgeest

Gestart door Michel Cijs, 15 september 2007, 18:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Timo Zuiderduin

Citaat van: Nick Mattheus op  5 november 2007, 16:45:05
megane cc?? :D

als het ff kan,.... alleen als je er eentje met een redelijke kilometerstand zoekt vind ik ze nog net ff te duur. (althans,.. hier in NL)

is er overigens in Belgie ook een soortgelijke site als dat wij hier bijv. www.autotrader.nl hebben?

eens kijken hoe de prijzen daar liggen en dan importeren.

en ja,.. in Duitsland ben ik ook al stiekempjes aan het speuren, alleen vertrouw ik belgen meer dan Duitsers.

Dennis Postma

Er zitten weer leuke foto´s bij mensen. @Matthew, toch fijn dat je nog de moeite hebt genomen om mijn 2tone 206 er op te zetten  ;) :D Heb ´m net maar even vlug afgespoten, al is ie nu nog niet super schoon hij ziet er iig weer stukken beter uit dan gisteren  :)

Dirk Kuipers

CiteerZijn de kalenders al opgehangen..?
Há, het is nog geen 2008 vriend! ;)
Hij zal straks plaats gaan maken voor de oude.

Benjamin Renon

Heb het gisteren lekker gezellig gehad. Voor de winnaars: gefeliciteerd! Er zitten weer leuke foto's tussen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jan van Heteren

Ja was gewoon weer een topmeeting wat mij betreft
we hebben het enorm naar de zin gehad !-!
Meganomaniac

Michel Veltman

Leuke foto's weer om te zien !-!
Helaas ging het dit jaar met de organisatie ietwat moeizamer dan de voorgaande jaren, heb mn best gedaan om het toch zo soepel mogelijk te houden voor jullie allemaal wat denk wel goed gelukt is...

Heb mezelf ook dit jaar weer prima vermaakt , de sfeer zat er weer goed in !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


Marissie

Nou de kalenders hangen.. Y
die van mij hangt boven me bed..  :) en die van moeders boven der spiegel in de kapsalon.. dus iedereen ziet hem hangen..


Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev