Advertenties


RMC Gumball 26 Augustus 2007

Gestart door Michel Cijs, 30 juli 2007, 02:53:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew


Stefan

zo, ook weer terug.. (nouja, na het F1 kijken dan..)
Zeer geslaagde dag, lekker weer en een mooie route.

Goed geregeld van Reinier en natuurlijk ook de complimeneten aan de diverse vrienden van Reinier !-!

volgende keer weer  !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jacob

Heb een leuke dag gehad en toch nog een mini-gumball meegemaakt achter Reinier naar een aantal van de controle punten, prachtige omgeving om lekker een stukje in te rijden!

Complimenten voor de organisatie (en natuurlijk voor de vrijwilligers) voor het opzetten van deze gumball, was allemaal toppie geregeld!  _o_ !-!

Nils

Hulde voor de organisatie _o_

We hebben weer een super dag gehad en zijn op plaatsen en plekken geweest waar ik het bestaan niet van af wist. Ook het wokken was weer gezellig!

Op naar de volgende meeting...  :)

Reinier Goorden

Allemaal bedankt voor de complimenten en ik zal ze ook zeker doorgeven.  !-!
Mooie foto's, alleen bij mathew zie ik foto's van plekken waar ik het bestaan ook niet van wist. Waar hebben jullie toch allemaal gezeten zeg :?
Fijn te horen dat jullie het allemaal naar de zin hebben gehad Y

matthew

Echt overall Reinier we hebben gewoon bijna elk straatje van de kaartjes bekeken  8)7,echte hele mooie plekken door gezien  :P    :D :D.

Patrick

Zo wij zijn ook weer thuis ( al een tijdje trouwens)
Organisatie was perfect.
alleen wat jochem al zei, is de relatie megane / formule 1 niet vanzelfsprekend  :D
Maar toch een super dag, hebben heerlijk gereden met dakkie open.

op naar de volgende meeting  !-!

Marc Brouwer

Hulde aan Reinier....

Meeting was top geregeld, ook aan de mensen bij het checkpoint was gedacht. Lekkere versnaperingen  _o_

Verder een prachtige dag, mooie omgeving alhoewel wij maar een deel van de route hebben gezien. En ja dan natuurlijk ook onze feestgangers.... een leuke toevoeging op de middag. Ook hulde aan deze mensen die geholpen hebben de eerste Gumball meeting succesvol te laten verlopen  !-!
"We Shall Not Be Moved"

Reinier Goorden

Voor sommigen onder ons was het navigeren wat moeilijker en weer voor anderen waren sommige vragen abacadabra.
Nemen we allemaal mee voor een volgende keer. Y

Stefan

en voor sommigen was het beide een makkie........ :q :q :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Was een geslaagde dag gisteren, heb het naar me zin gehad

het kaart lezen is toch niet hemaal voor mij weg gelegt  :D 8)7 ik heb liever toch een miep die je de weg verteld haha

maar het belangrijkste natuurlijk de relatie test is door staan  Y en we zijn op het eind punt aan gekomen :)

@ reinier bedankt voor de goede organisatie

leuek foto`s die er gemaakt zijn mensen

Groetjes Floortje

Michel Veltman

Citaat van: Marc Brouwer op 27 augustus 2007, 09:02:35
Hulde aan Reinier....

Meeting was top geregeld, ook aan de mensen bij het checkpoint was gedacht. Lekkere versnaperingen  _o_

Verder een prachtige dag, mooie omgeving alhoewel wij maar een deel van de route hebben gezien. En ja dan natuurlijk ook onze feestgangers.... een leuke toevoeging op de middag. Ook hulde aan deze mensen die geholpen hebben de eerste Gumball meeting succesvol te laten verlopen  !-!

Kan me niet anders dan hierbij aan te sluiten, goed geregeld! !-!
* Michel Veltman heeft iig genoeg ''gumball's'' voor 2007 :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

ik was er dan wel niet bij, maar met wat foto's en een lekker deuntje kom je al snel een heel eind ;)

http://www.youtube.com/watch?v=oEkvCCPB3aQ

have fun!


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev