Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Floortje

 :D dat weet ik idd ook zo nog net niet hahaha :D :D :D

Jacob

Mooie foto Jochem!  _o_

Met je eigen wagen op de ring is echt kikkuh, best verslavend ook wel.

Laatst is een groepje gasten van de focusclub weer gegaan, maatje van me had gevraagd of ik ook mee wilde maar kon helaas niet dat weekend. Weekend is toch niet zo leuk afgelopen voor de groep, 1 van de jongens heeft zijn focus 1 in 1 keer afgeschreven tegen een 28 meter vangrail. Reed niet eens overdreven hard of gek, hij reed op een heuvelachtig  bochtig deel en overcorrigeerde kwam vervolg met 2 wielen in de berm en schoof overdwars tegen/langs de vangrail.

Maatje van me reed daar een paar auto's achter (heeft het niet zien gebeuren) met zijn auto van nog geen half jaar oud... toen realiseerde hij zich ook wel dat zoiets iedereen kan gebeuren. Hij gaf ook aan dat het wel weer een tijdje zou duren voordat hij er weer op ging en wist nog niet zeker of hij dat met zijn huidige auto zou doen.

sebastiaan

ik neem de c4 dan wel mee !-!
die is rapper dan de bmw!!
verrassend snelle wagen ondanks de 1.6D. de turbo is een geheim wapen bij de stoplichten :D

Michel Cijs


rs50jochem

Thanks.. Was ook blij verrast toen ik hem kreeg.. Had alle foto's site's voor m'n gevoel al bekeken.. Jacob had nog gezocht en dan komt er toch 1tje naar boven drijven.. Ook mooi om te zien dat we zo alle drie de bocht inkijken.. :) Was echt een gezellig rondje gewoon..  Y

Michel Cijs

ik heb van zandvoort zo'n foto uitvergroot boven mijn pc hangen, blijft toch het fraaiste om een auto rijdend in actie te zien Y

rs50jochem

Ja, mooi zo'n circuit foto.. Heb er nog even aan zitten denken om hem te bestellen.. Weet het niet.. Is wel een bedrag dat ze voor zo'n foto vragen..

Nick Mattheus

kicke zeker echt man :9~ :) 8)7

ben zelfs men broertje met de clio v6 voorbij gegaan 8)7 :D

spijtig dat er bij mij zo geen foto is getrokken want anders had ik em al lang besteld hoor jochem !-! ;)


enuh volgend jaar terug?? :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev