Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

Ik ben nu zelf meerdere mailen op de ring geweest en ook in de erlebniswelt, en als je van auto's en snelheid houdt (wij allen dus ;)) dan voel je je hier behoorlijk in je element
+ het is eens wat anders om via de club naar het buitenland te gaan voor een weekend, geheel door de club verzorgd Y

Michel Veltman

het hele meetingseizoen is tot heden denk dit jaar anders/verfrissend !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)



Michel Cijs

wij regelen het wel  :q

Maar de ring hebben we 5 jaar terug ook eens gedaan, toen met weinig animo omdat het 1 dag was. Ik kan iedereen dit echt aanraden en het lijkt ver 'Duitsland' maar vanaf de grens is dit echt goed te berijden  Y

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden

Ik ook, ben de adressen al in de navi aan het zetten :q ;)

Michel Veltman

mooi kan jij voorop (en dan gelijk je nieuwe speeltje testen) :)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

sebastiaan

wat michel zegt, vanaf(voor ons) venlo is het max een uurtje. ik ben jarenlang erlangs gereden onderweg naar Zurich. het is ook mooie bocht (a61) die je direct een aanzicht geeft op de ring !-! _o_ ik vind dit echt iets om naar uit te kijken.


Reinier Goorden


matthew

Zo Floor en ik zijn ook aangemeld wij gaan vrijdags al. :)


Michel Cijs

ik moet even wachten op uitsluitsel van het stageadres van Marije

Maar uiteraard zijn we er het hele weekend, als bovenstaande niet lukt dan kom ik alleen maar dit komt vast goed ;)

Michel Veltman

hier same story..moet ook even zien qua werk en mn studie hoe dat loopt maar ik ga er voor 99% vanuit dat ik er vanaf de vrijdag bij ben !-! ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev