Advertenties


RMC SPONSORMEETING 22 APRIL 2007 in BRIELLE

Gestart door Michel Cijs, 14 maart 2007, 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

ik kan een rijtje argumenten noemen, maar daar heb ik geen zin in

Maar uit zo'n opmerking blijkt niet echt respect voor alle tijd dat Michel, Reinier, ikzelf en RB er in dit geval in steken Dat hoeft ook niet; maar zeg dan nix dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.

Overigens loopt de inschrijving goed, dus ik verw8 zeker membercars; enkel staan er op de flyer gewoon een heel zooitje dikke megane europa breed  :q

Marc Brouwer

Sluit me bij Michel C aan. RB gaat speciaal voor ons op zondag open. En gezien de opkomst bij de meeting van gisteren hebben weinig leden problemen met een meeting op zondag.  l-
"We Shall Not Be Moved"

harm

Citaat van: Michel Cijs op 25 maart 2007, 23:52:32
ik kan een rijtje argumenten noemen, maar daar heb ik geen zin in

Maar uit zo'n opmerking blijkt niet echt respect voor alle tijd dat Michel, Reinier, ikzelf en RB er in dit geval in steken Dat hoeft ook niet; maar zeg dan nix dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.

Overigens loopt de inschrijving goed, dus ik verw8 zeker membercars; enkel staan er op de flyer gewoon een heel zooitje dikke megane europa breed  :q
kwist nie da je kwaad werd
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Michel Cijs

#33
ik word niet zo snel kwaad, dus hier ook echt niet van hoor

misschien even nadenken voordat je iets tikt de volgende keer  !-!


sebastiaan

ziet er goed uit michel, wij komen ook naar Brielle, blijven niet al te lang omdat we naar een verjaardag in Schiedam moeten. ik heb alleen geen zin om het hele seizoen niemand te zien. dit zou de derde al zijn die ik anders mis. ik meld me verders niet aan, is verwacht ik, zinloos.

Dennis Postma

Zag dat ik de 22e moet werken  :x, maar ik ga zeker proberen vrij te krijgen, dus ik wacht nog heel even met inschrijven.  :0

Michel Cijs

up

kom op Megane 2 rijders, er staan 3 fraaie bekers op jullie inschrijving te wachten  :q

michel81

komt best goed moet alleen even kijken hoe of wat met me werk maar denk dat dat wel goed zit en ivo is pas 14 april terug uit usa dus die zal denk ik ook nog komen.

Stefan

Citaat van: Dennis Postma op 27 maart 2007, 11:25:40
Zag dat ik de 22e moet werken  :x, maar ik ga zeker proberen vrij te krijgen, dus ik wacht nog heel even met inschrijven.  :0

doe je best Dennis Y Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patrick26

ik kom ook... ik ken jullie allemaal nog niet en wil dat wel heel graag...

Dennis Postma

Citaat van: Stefan op 27 maart 2007, 23:12:47
Citaat van: Dennis Postma op 27 maart 2007, 11:25:40
Zag dat ik de 22e moet werken  :x, maar ik ga zeker proberen vrij te krijgen, dus ik wacht nog heel even met inschrijven.  :0

doe je best Dennis Y Y !-!

Verlof is aangevraagd, nu nog even wachten  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

remko277



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev