Advertenties


RMC SPONSORMEETING 22 APRIL 2007 in BRIELLE

Gestart door Michel Cijs, 14 maart 2007, 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs


RMC SPONSORMEETING 22 APRIL 2007 in BRIELLE


Beste Leden,


Op zondag 22 april is het alweer tijd voor de 3e meeting van het jaar 2007. Als we nog maar net zijn bijgekomen van een vermoeiende veldslag in Ommen gaan we deze keer richting het zonnige zuiden van Nederland. Ditmaal gaan we op bezoek bij clubsponsor RB Cartuning. In samenwerking met Robert hebben we een afwisselend programma opgezet waarin RB Cartuning, de RMC-leden en de auto's centraal zullen staan.

Voor het eerst in de clubgeschiedenis organiseren we een officiële mooiste autoverkiezing waarbij we de mogelijkheid bieden om dit af te sluiten met een heuse eigen fotoshoot!



Wat is precies de bedoeling?
Zoals gezegd gaan we de eerste mooiste clubautoverkiezing ooit houden in onze clubtraditie, er zijn verschillende mooie prijzen te verdienen in diverse categorieën. In totaal zijn er ruim 10 bekers en andere prijzen te verdelen!
Oftewel, poetsen maar!

RMC Mooiste autoverkiezing 2007

1.   Mooiste RMC auto overall
2.   Top 3 mooiste Mégane
3.   Top 3 mooiste Mégane 2
4.   Mooiste Mégane Cabrio
5.   Mooiste originele Mégane
6.   Mooiste wielen
7.   Mooiste ICE-inbouw
8.   Mooist gepoetste auto vd dag


De jury zijn jullie ZELF. Kortom jullie bepalen wie de winnaars zijn!!



Iedere meetingbezoeker mag een ter plaatse uitgedeelde lijst invullen met kentekens en deze stemmen worden uiteindelijk opgeteld door de vakjury. De 1e categorie is een volledige PUBLIEKSJURYPRIJS, categorie 2 t/m 7 is een gedeelde prijs (50% publiek, 50% vakjury), categorie 8 is een volledige VAKJURYPRIJS.
Onze voorzitter zelf neemt plaats in de 'vakjury' en zijn auto kan derhalve niet verkozen worden in de categorieën 2 t/m 8, aangezien dit oneerlijk zou kunnen zijn.
Deze uitleg staat overigens ook op het beoordelingsformulier wat aan jullie wordt uitgedeeld tijdens de binnenkomst.

Na het ''zware'' poetswerk en beoordelen is het tijd om weer te ontspannen en nader kennis te maken met RB Cartuning.

Robert heeft voor jullie op de dag zelf een aantal mooie aanbiedingen die alleen geldig zijn op deze dag! Ook zal er deze dag (hoogstwaarschijnlijk) een monteur aanwezig zijn voor (eenvoudige) inbouw van aangeschafte producten. Let op: dit is op eigen initiatief en in overleg met Robert!


Als klap op de vuurpijl is er de mogelijkheid om een allround poetspakket van Meguairs tegen lage prijs aan te schaffen. Dit pakket bestaat uit:

- 1x Techwax
- 1x All Wheel Cleaner
- 1x Car wash shampoo
- 1x Was handschoen
- 1x Micro fiber poetsdoek
- Applicator pads
- Meguairs verzamel tas (collector's item!)
   

Dit pakket kost normaal 130€ en word jullie aangeboden tegen de prijs van €99,- !!! Zie het inkooptopic op het forum om je bestelling te plaatsen hiervoor.


We bieden iedereen de mogelijkheid om je glimmende bolide te laten vereeuwigen op de (digitale) foto bij een mooie fotoplaats welke op 2min gelegen is van RB Cartuning. Bij mooi weer zijn er zelfs 3 promodames aanwezig die beschikbaar zijn om te poseren bij je auto!


We zullen in kleine groepjes naar de locatie rijden waar de foto's gemaakt zullen worden. Vooraf, bij de inschrijving, dien je aan te geven of je foto's wil laten maken zodat we elke auto dezelfde tijd geven voor het maken van de foto's en iedereen zijn of haar kans krijgt.

Terug bij RB Cartuning zal er zal een notebook aanwezig zijn waarop alle gemaakte foto's terug te vinden zijn. Ook zal er geregeld worden dat de foto's binnen afzienbare tijd terug te vinden zijn op het internet in hoge kwaliteit zodat ze voor iedereen beschikbaar zijn.



Aan het einde van de middag wanneer iedereen een fotoshoot(s) heeft gehad zal de prijsuitreiking plaatsvinden bij RB Cartuning. 
Er zijn fantastisch mooie prijzen te winnen dus buiten de eer houden de winnaars er nog een mooie prijs aan over ook!

De tijden
Vanaf 12.00 uur zijn jullie dus van harte welkom bij RB Cartuning gelegen in Brielle, waar we onder het genot van een kopje koffie gezellig kunnen bijpraten en elkaars Mégane bewonderen. Jullie krijgen de tijd tot 13.00 uur om jullie auto showklaar te maken voor de autoverkiezing.


't Woud 27
3232 LN Brielle


Voor de mensen met navigatie:
TomTom stuurt je het laatste deel over een route waar een aantal drempels liggen. Hier valt omheen te rijden wanneer je bovenstaande afbeelding in gedachten houdt.

Neem de rotonde die men volgens Tom-Tom driekwart moet nemen (vanaf de pijl!). Ga hier rechtdoor en volg de groene route. Je slaat linksaf net voorbij een busstation aan je linkerhand.
Deze route is speciaal voor de laagvliegers onder ons. Voor iedereen die drempels niet verafschuwt kan uiteraard TomTom en co blijven volgen
Tussen 13.00 uur en 14.00 uur kunnen jullie je stem laten gelden op de verschillende categorieën. De 'vakjury' zal de aanvullende stem in deze tijd ook bepalen.
Vanaf 14.00 uur zal er in kleine groepjes gereden worden naar de locatie waar de foto's gemaakt worden.
Rond 16.00 uur (dit kan iets later worden, afhankelijk van het aantal fotoshoots) zal de prijsuitreiking plaatsvinden.

De kosten
We willen deze meeting zo goedkoop mogelijk houden voor jullie en ook RB doet hierbij een leuke duit in ons RMC-zakje. De kosten voor deze meeting bedragen slecht € 5,- p.auto ongeacht het aantal personen! Om mee te doen aan de autoverkiezing of zo'n mooie foto te scoren van je auto, daarvoor moet je natuurlijk wel je eigen auto meenemen........RB zal tevens voor wat frisdrank ter plaatse zorgen zodat het jullie aan niets zal ontbreken op deze middag.
Inschrijven is mogelijk t/m zondag 8 april, vóór zondag 15 april verzoeken wij jullie om het verschuldigde bedrag over te maken naar de clubrekening: Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en dat het een betaling voor de SPONSORMEETING betreft

Wij hebben er met zijn allen weer veel zin in en hopen dat deze originele invulling van een RMC meeting ook bij jullie op veel interesse en plezier kan rekenen!!

Namens de activiteitencommissie, allemaal tot dan!!

Groet,


Michel Cijs
Meeting coördinator
Renault Mégane Club




PS: aanmelden kan alleen via het online meetingsysteem (zie ook de FAQ hiervoor: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=2284.0), met aanmeldingen op het forum wordt niets gedaan! Op het forum wordt er wel een topic aangemaakt waarin wordt bijgehouden wie er komen en waarin je afspraken kunt maken om samen te rijden naar de meetinglocatie. 



Opkomstlijst


http://www.meganeclub.nl/meeting/


Sjors

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Stefan

#2
wij zijn er ook weer... ;) !-!

en betaald ook maar gelijk ff :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

met name de activiteitencommissie heeft veel tijd gestoken in deze zeer uitgebreide meeting

Persoonlijk denk ik voor ieder wat wils en genoeg te beleven. Hopelijk mooi weer en een mooie opkomst!

remko277

Klinkt zeer gezellig!
Ik schrijf me morgen in als ik wakker ben!

Alleekes

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

CiteerRMC Mooiste autoverkiezing 2007

1.   Mooiste RMC auto overall
2.   Top 3 mooiste Mégane
3.   Top 3 mooiste Mégane 2
4.   Mooiste Mégane Cabrio
5.   Mooiste originele Mégane
6.   Mooiste wielen
7.   Mooiste ICE-inbouw
8.   Mooist gepoetste auto vd dag

Ik mis optie 9...

9.   Mooiste niet Mégane

:D

Dennis Postma

Goh jij ook al?  :D

Zal eens zien of ik er bij kan zijn.  !-!

Michel Cijs

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2007, 12:22:40
CiteerRMC Mooiste autoverkiezing 2007

1.   Mooiste RMC auto overall
2.   Top 3 mooiste Mégane
3.   Top 3 mooiste Mégane 2
4.   Mooiste Mégane Cabrio
5.   Mooiste originele Mégane
6.   Mooiste wielen
7.   Mooiste ICE-inbouw
8.   Mooist gepoetste auto vd dag

Ik mis optie 9...

9.   Mooiste niet Mégane

:D

dat wordt dus poetsen ;)

lúk

dat doe ik elke zaterdag al  :q duz dan ook  !-!

Stefan

Ben het ook helemaal met Jeroen eens...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Zo ik ben ook van de partij en heb ook gelijk betaald ;).

meg-freak

zal er helaas niet bij kunnen zijn.

elders verplichtingen,

veel plezier allemaal!!

nico

Kan hier jammer genoeg ook niet bijzijn 8)7 :neen:
Ga 21 april 6 Dagen naar Barcelona Y -- :P

lúk

ik ben denk ik wel van de party !-! maar weet het aantal personen nog niet  :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev