Advertenties


Full Speed Rosmalen 5 en 6 mei 2007

Gestart door Michel Cijs, 1 maart 2007, 21:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michel81

zo mensen,
eindelijk even kijken op het forum en wat posten, was gisteren zo gaar dat ik na het eten inslaap ben gevallen.
Maar het was echt een mooie dag met goed weer en iedereen had ook goede zin meegenomen van huis  !-!.
dit was voor mij de eerste keer dat ik zelf mocht staan en dacht eerst toen iedereen er was van shit dit komt nooit goed kijk mij nou met me auto en dan de rest met vette auto's  :?.
maar gelukkig stond het op de stand erg leuk en heeft het ook wel weer wat om met de minst autogebouwde auto te zijn op de stand.
maar veder een erg leuke dag gehad en het club gevoel was zeker aanwezig vond ik zelf Y.
En ja het einde van de dag werd natuurlijk goed afgesloten door de prijzen van jan wat natuurlijk ook erg gaaf was voor heel de club.
Dus jan nogmaals gefeliciteerd met je prijzen het is je gegund hoor _o_.
Ook wil ik de rest van de groep bedanken voor deze leuke dag al hebben jullie mijn tasje nog wat vol laten zitten maar goed er was ook gelukkig niet een beetje veel te eten en drinken mee :).

Het enigste wat me dan dwars zit dat is dan natuurlijk die wieldoppen :x maar ja dat komt ook wel weer goed toch reinier en jochem :x

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

dreamer

Citaat van: Remko de W. op  6 mei 2007, 21:23:26
Citaat van: RS50Jochem op  6 mei 2007, 20:13:44
Zaterdag hadden we ineens 6 auto's op de stand.. Heel raar.. 8)7
eigenlijk moeten we dan ook de prijs hebben voor best gevulde stand... :D

uhhh, die prijs is aan andere toegekend die er met 14 autos stonden, vraag me niet hoe maar ze stonden er wel

michel81

he jochem nog even je verhaal gedaan op automaxx forum lees ik  :)

Stefan

zo, 1 dag niet online, 4 ongelezen pagina's in 1 topic.... :D

Jan, nog gefeliciteerd met de prijzen !-!

leuke foto's ook (en een hele boel zo bij elkaar.. 8)7

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

nee dat zag ik ook ja, maar nu zijn ze daar ook erg aan het zeiken hoor op dat forum er zouden teveel standaard auto's staan en ook een berg sloop auto's.
denk dat dat nog wel mee viel en dat is dan ook nog voor de club's zelf toch.

Michel Veltman

Klopt op automaxx forum word idd weer aardig gezeurt.. (what's new..)
Ben wel van mening dat er soms auto's staan die er niet behoren te staan op een clubstand en dat de organisatie best actie daarop mag ondernemen...

Dit jaar stonden er iig betere auto's dan paar jaar geleden, toen was het helemaal plastic (ongespoten) fantastic en had ik echt iets van hier betaal ik geen 15€ meer voor..

Dat idee/gevoel is me zaterdag geheel niet te binnen geschoten dus absoluut positief !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Paul B.

Zo hey, zondag is er een complete wannabee club naar binnen gesmokkeld  !-!

Jan gefeliciteerd met de prijzen, dik verdiend lijkt me  _o_


Dennis Postma

Jan gefeliciteerd met de prijzen  !-!

Toen ik op het 206tuningclub forum zat te kijken kwam ik nog een bekende tegen  ;)



sebastiaan

dan ben ik ook maar een zeur. maar ik wilde wel langskomen, echter om 15 euro ex parking, eten en drinken te betalen voor een bezoek aan de club en een wandeling over het terrein ging mij ook te ver. het spijt me maar de meeste auto's ken je inmiddels door andere meetings. uitzonderingen daargelaten. dan is het toch grof overwegen wat te doen. als je er staat om te showen is het mijn inziens ook anders. je staat er tenslotte. ik denk onder andere dat daarom het bezoekers aantal tegenviel, aan het weer lag het niet. maar al met al , als ik de foto's zie, was het zeer de moeite. !-!

Timo Zuiderduin

Voor mij dezelfde reden als voor Bas.

heb nog getwijfeld om even langs te komen, maar dan puur om de Clubsfeer weer eens te proeven en weer wat babbels te maken.
maar de rest van de show vond ik niet interessant genoeg en had die 15 euro + lange rit er niet voor over.

Sjors

Vond de beurs vorrig jaar beter.

Ik hoorde dat er 20 Belgen die eigenlijk binnen hadden moeten staan niet waren gekomen. Daardoor was het o.a. boven wat stiller en stonden er andere wagens dan gepland. Buiten stonden bepaalde clubs met gewoon standaart wagens. Met alle Respect maar de Nissan micra club en de Hyundai Coupe club stonden er met nagenoeg standaart wagens. Ikzelf en anderen om mij heen hadden zoiets van wat doen hun hier. De Nissan Micra's stonden als een van de eerste als je het grote terrein opkomt.
ik heb zoiets vna zet daar ene paar toppers neer, maar dat is mijn mening  8)7
Monte Carlo!! aan de Maas!!

cornelis

ik was aan het twijfelen om langs te komen  8)7
maar ben toen toch maar naar de harley-dag geweest in veghel  :9~
moet zegen heb er toch geen spijt van  _o_ :P

matthew

@Jan  gefeliciteerd met je prijzen dik verdiendt



michel81

nou hier zijn mijn foto's van zondag op full speed.

zo reinier en jochem deze heb ik even voor jullie gedaan kan je voor de laaste keer naar de wieldoppen kijken l-.

en hier natuurlijk de rest.

http://www.mijnalbum.nl/Album=ISUJLXG8

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev