Advertenties


Full Speed Rosmalen 5 en 6 mei 2007

Gestart door Michel Cijs, 1 maart 2007, 21:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henry_marjan

ik ben ook aanwezig
heb dat weekend al vrijgemaakt

groetjes  henry&marjan

Michel Cijs

Ik had nog niet de tijd gehad om de def. selectie bekend te maken, maar bij deze:

Zaterdag

Michel Veltman
Matthew Melsen
Paul Bronius
Jochem Dobbelaar
Peter vd Meij

crew: marc brouwer, remko de wilde, michel cijs, reinier

Zondag

Jan van Heteren
Michel Cijs
Kenny Mattheus
Corne de Vries
Bart vd Sande

crew: paulien, reinier, jeroen, paul

Er van uitgaande dat we 5 plaatsen krijgen van de organisatie Automaxx (nog nix van gehoord, het is natuurlijk 'pas' over 4 weken ;))

peterachterop

Citaat van: RonaldVDBDit jaar gaan we niet sprinten (het is te kostbaar om het daar goed veilig te doen), dus die ruimte komt beschikbaar voor clubs. En het terrein waar normaal standhouders parkeren wordt ook ingezet voor clubs. We willen dit jaar clubs maximaal de ruimte geven om zich te presenteren.

een Quote van het automaxx forum, hiervan uitgaande neem ik aan dat de 5 autos wel mee mogen

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

michel81

dus daar is geen grand tour bij dan!!

Michel Cijs

Citaat van: michel81 op  6 april 2007, 21:50:10
dus daar is geen grand tour bij dan!!


helaas niet

Lees idd even door wat Remko schrijft. Hoe meer variatie hoe meer keuze voor mij Y

meg-freak

kom ook zeker kijken hoop nog op extra plaatsen want sta reserve

ericmd

Ik kom ook . Kan nog niet in het topic kijken want mijn lidmaatschap is nog niet rond :(

Michel Cijs

als het goed is, staan iig de 10 geselecteerde auto's binnen dit weekend. Het laatste contact met de organisatie was goed dus komt wel goed denk ik

ikzelf werd nog benaderd voor een aparte plek op het franse paviljoen, maar ik sta al bij de club 1 dag dus heb dit plekje beschikbaar gehouden voor andere kanshebbers; dus wie weet wordt er nog wel iemand extra van de RMC door de organisatie gecontact Y

wouter arnouts

ik sta er ook wss met nieuwe velgen  :)

Michel Cijs


Michel Cijs

Wat wijzigingen aan het front wegens verhinderingen of andere redenen:

Zaterdag

Michel Veltman
Matthew Melsen
Paul Bronius
Christiaan Grootveld
Reinier Goorden

crew: marc brouwer, remko de wilde, krien, michel cijs

Zondag

Jan van Heteren
Michel Cijs
Kenny Mattheus
Corne de Vries
Michel Dolman

crew: paulien, reinier, jeroen, paul

Op zaterdag wat veel blauw maar tis niet anders ;), op zondag een mooie GT erbij Y

meg-freak

zal er zeker zijn heb er super veel zin in.

heb alleen geen kenteken platen om te vervangen voor de originele iemand een oplossing?

Michel Cijs


Dennis Postma

Sorry mensen was graag even langs gekomen om te komen kijken maar moet weer werken  :x l-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev