Advertenties


Full Speed Rosmalen 5 en 6 mei 2007

Gestart door Michel Cijs, 1 maart 2007, 21:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs



In 2007 staat Full-Speed in het teken van In Car Entertainment (ICE). Naast de allermooiste showauto's uit binnen- en buitenland, is er een selectie van topbedrijven te vinden. De nieuwste en meest extreme producten worden geshowd. Of je nu op zoek bent naar producten voor het in- of exterieur van jouw bolide: op Full-Speed doe je de beste ideeën op. Het Expodome ondergaat enkele subtiele vernieuwingen qua halindeling, waardoor je nog meer verzicht krijgt! Ook zal een speciaal Frans Paviljoen de harten stelen van de Francofielen op autogebied.

Op het buitenterrein kun je de allermooiste auto's uit de Nederlandse en Belgische autoclubs vinden, ditmaal in een vernieuwde presentatieopzet. Ook kun je hier genieten van een spannend actieprogramma. Houd de site in de gaten voor de exacte invulling van de activiteiten tijdens Full-Speed.

De afwisseling tussen het spectaculaire buitengedeelte en het onovertroffen binnengedeelte met alle noviteiten op audio- en tuninggebied maakt van Full-Speed een uniek evenement dat je zeker niet mag missen.





Banner:

Webflyer:


Michel Cijs

de inschrijving vd RMC stand is reeds 2 maanden terug gedaan, dus als het mee zit ook hier weer een stand vd RMC voor 2 dagen  !-!

sebastiaan


peterachterop



Reinier Goorden


meg-freak

zou hier ook wel graag willen staan met mijn auto

Dennis Postma

Eerst maar weer afwachten of ik dat weekend niet moet werken.  :?

meg-freak

vanaf wanneer mogen we hiervoor inschrijven?

Decepticon#1


Michel Cijs

#10
iedereen kan zich hiervoor inschrijven want het is een presentatie, echter neem het volgende topic even goed door

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0

Ik maak mijn definitieve keuze medio april hier bekend op het forum. Ik ga weer voor een mooie mix om de club zgam te presenteren.
Degene die er staan horen het iets eerder (lees, in maart) om te bevestigen.  Y

peterachterop

mooi dat er dit jaar een frans gedeelte binnen is.


Michel Cijs

zo lees ik het niet

er komt volgens mij een gedeelte waar alle franse merken bij elkaar staan, zoals ze dat 'vroeger' ook deden op AMSE omdat er geen enkele frans getinte meeting was. Toen het FAS kwam was dit over, maar nu komt dat weer terug zo lees ik het  ;)

P33TJ3

Hoi Michel, is het wat om met mijn auto daar te staan want weet niet of ik daar tussen pas want ben niet zo extreem getuned zoals je weet?

Greetz Ernesto...

Michel Cijs

Citaat van: Michel Cijs op  2 maart 2007, 18:48:01
iedereen kan zich hiervoor inschrijven want het is een presentatie, echter neem het volgende topic even goed door

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0

Ik maak mijn definitieve keuze medio april hier bekend op het forum. Ik ga weer voor een mooie mix om de club zgam te presenteren.
Degene die er staan horen het iets eerder om te bevestigen.  Y

tuning maakt niet uit, het gaat om de algemene staat vd auto

ik kies uit de lijst de geschikte deelnemers; dus wie na het lezen van bovenstaand topic dit wil schrijft zich online in; maar wil dit wel op korte termijn gaan doen!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev