Advertenties


RMC Openingsmeeting 25 Maart in Ommen

Gestart door Michel Cijs, 13 februari 2007, 20:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Heteren

Het is de grote parkeerplaats aan de Hessenweg.... !-!
Meganomaniac

Zotte Megane

#46
 8)7

Niet om het een of ander,  maar volgens  map24.com ligt dat op het industrieterrein met aan beide kanten van de hessenweg bossen en geen parkeerplaatsen. en al helemaal geen restauranten of zoiets.
l-

Jan van Heteren

Als je vanaf Zwolle komt (de A28) en je gaat bij afslag Ommen van de snelweg af, kom je op de Hessenweg
Deze vervolg je als maar rechtdoor, dat is een km of 20
Aan deze weg zitten een aantal stoplichten de eerste die je tegenkomt is net na de afslag van de snelweg deze moet je rechtdoor,
dan kom je weer bij stoplichten dat is ter hoogte van Dalfsen, deze ga je ook weer rechtdoor
dan kom je bij de derde stoplichten dan ben je net in de bebouwdekom van Ommen ingereden deze ga linksaf
Als je terhoogte van Ommen bent (de bebouwde kom) zie je aan de linkerkant een grote parkeerplaats, dit is de parkeerplaats waar afgesproken word..... !-!
Meganomaniac

Jan van Heteren

Laatste dag om in te schrijven.......... Y
Meganomaniac

Michel Cijs

bij een aantal van

23 auto's en
38 personen


heb ik vandaag de inschrijving gesloten

Leuk! Iedereen svp voor volgende week zondag betalen dan maken we de 25e er een gezellige boel van!!

Zotte Megane


michell red polo

ben afgelopen zondag ff wezen kijken daar maar dat is echt gaaf dat lazer gamen 
ff een middagje uitleven
groetjes
ik golf niet ik polo

Decepticon#1

ik ben er niet bij, maar wens jullie allemaal een hele  middag. KILL AND ATTACK!!! >:D

lúk


Decepticon#1

Wahahaha...das wel heel zunig! een HELE middag....maak er maar een HELE GEZELLIGE middag van!

Pientje

nog even een aanvulling op jan; op die parkeerplaats als je bij de stoplichten links bent gegaan zit er links van je een rijdende friettent. en dat is de grote parkeerplaats. ;)

Jan van Heteren

#56
Mensen,

Zoals jullie wellicht hebben gezien word het deze week niet zo'n fantastisch weer,
daarom wil ik iedereen die mee gaat spelen er echt op attenderen om schone kleren mee te nemen!!!
Het word in een bos gespeeld met primitieve voorzieningen....
Dus denk aan een broek die smerig mag worden en uiteraard schoenen want het zal wel modderig zijn.. Y
Het geen wat je aankrijgt tijdens het spel is een jack en een pet waar de sensoren op worden aangebracht..

Voor het spel is het geen ramp dat het weer wat minder is, maar daardoor is de bodem wel wat minder
het enigste is dus dat je smerig word als je gek doet uiteraard.... :D
Meganomaniac

Paultje

goh... wat vervelend...... ik doe me bikini wel aan. ofzo.....
snappie

lúk


Dennis Postma

Paul in bikini? Dat wil ik mee maken  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev