Advertenties


RMC Openingsmeeting 25 Maart in Ommen

Gestart door Michel Cijs, 13 februari 2007, 20:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

RMC OPENINGSMEETING 25 MAART 2007 in OMMEN

Beste Leden,


25 maart gaan we het nieuwe meetingseizoen letterlijk met een 'knal' inluiden! Op zondag 25 maart zullen we samenkomen in Ommen (jawel in het Noorden van het land!) op de parkeerplaats van de markt.
Hier zullen we alle ledenauto's weer eens van dichtbij kunnen bekijken, na de gebruikelijke autopraat zullen we in het middagprogramma iets origineels en spectaculairs gaan ondernemen, te weten:

OUTDOOR LASERGAMEN!!



Wat is outdoor lasergame?
Gotcha (http://www.gotcha.nu/) is een spannend, sensationeel en uitdagend spel voor jong en oud.
Voel de spanning die door je heen gaat als je het speelveld betreedt en weet dat de andere spelers jou willen uitschakelen. Vanaf dat moment sta je er alleen voor en zul je gedurende de rest van je speeltijd dapper voor je eigen 'leven' moeten strijden.
Het lasergame spel wordt in een bosgebied gespeeld met voldoende variatie.

In totaal gaan we 3 UUR lasergamen, deze tijd zal voorbij vliegen aangezien dit echt een unieke ervaring is. In Nederland is dit overigens de enige plek waar je outdoor kunt lasergamen!
Wij adviseren iedereen uiteraard wel om je kleding en je schoenen aan te passen op het bos en de weersomstandigheden. Iedereen krijgt een overall voor over zijn/haar kleding maar dat je niet in je zondagse kloffie moet komen lijkt ons duidelijk in dit geval.



De tijden
Vanaf 12.00 uur zijn jullie van harte welkom op de parkeerplaats van de markt in Ommen, voor de navigeerders onder ons: de Varsenerstraat te Ommen (deze ligt hier net boven, de parkeerplaats ligt aan de Hessenweg te Ommen).
Tegen 13.00 uur zullen we met een door de RMC georganiseerde taxi richting Dalfsen afreizen. Jullie auto's blijven dan veilig staan op de grote parkeerplaats, niemand hoeft dus door de blubber te rijden of zich hierover zorgen te maken!

Na 3 uur spektakel brengen we jullie weer terug naar de parkeerplaats en de auto's. Er kan worden nagekletst en eventuele leuke restaurantjes en andere lokale eetgelegenheden zijn op loopafstand.

De kosten
De kosten voor dit alles bedragen € 17,50- p.p. hier is 3 uur lasergamen met onbeperkte munitie en de taxi bij in begrepen. De RMC zal tevens voor wat frisdrank ter plaatse zorgen zodat het jullie aan niets zal ontbreken op deze middag.
Inschrijven is mogelijk t/m zondag 11 maart, vóór zondag 18 maart verzoeken wij jullie om het verschuldigde bedrag over te maken naar de clubrekening: Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en dat het een betaling voor de OPENINGSMEETING betreft.

Wij hebben er met zijn allen weer veel zin in en hopen dat dit weer eens een hele andere kick-off gaat worden van een nieuw RMC-seizoen.......

Allemaal tot dan!!

Groet,


Michel Cijs
Meeting coördinator
Renault Mégane Club


PS: aanmelden kan alleen via het online meetingsysteem (zie ook de FAQ hiervoor: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=2284.0), met aanmeldingen op het forum wordt niets gedaan! Op het forum wordt er wel een topic aangemaakt waarin wordt bijgehouden wie er komen en waarin je afspraken kunt maken om samen te rijden naar de meetinglocatie. 


Opkomstlijst

http://www.meganeclub.nl/meeting/   !-!

Michel Cijs

eens een keer heel wat anders

laat die inschrijvingen maar komen Y

lúk

hier ben ik zekker bij  !-! lekker dichtbij  ;)

Stefan

zal me morgen op het werk (waar mijn mail heen gaat hiervoor ;)) ook aanmelden... Y

Wij zijn er dus ook weer bij !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul B.

Klinkt goed  !-! En nog lekker dichtbij ook.

peterachterop

zkeres dichtbij, dat is een van de dingen di emij anders tegenhouden, om vanuit t hoge noorden voor een middagje bowlen een heel eind te rijden.

Kj

Zo, ik heb me aangemeld, ben benieuwd wie ik allemaal af mag knallen de 25e!!!! Haha.  !-!

Betaling volgt vanavond.

Greetz,
Keesjan

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

aangemeld!

Steef en Eef zijn er weer bij hoor Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Mijn aanmelding zal ook zeker gaan komen  !-!

Benjamin Renon

Lijkt me gaafom dit mee te maken. Mag dan eindelijk eens echt soldaatje spelen... :D
Mijn inschrijving volgt nog...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Patrick


lúk

nouw heb me al aangemeld  !-! zal moge het bedrag eve over maken   :)
en dan gaan we eens vlink knallen  :q

Remko LvB


nico

Kan er helaas niet bijzijn :neen:
Mag iemand helpen verhuizen Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev