Advertenties


17-18 Februari Explosive Cartuning Show, Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Michel Cijs, 20 november 2006, 19:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost

hee beter man! zou ook oneerlijk zijn als je er niet zou staan.. We meeten elkaar daar wel! !-!


peterachterop

Moet alleen erg snel nog wat dingen afhandelen.

Errst maar eens zorgen dat de boel weer normaal loopt, velgen polijsten en de nieuwe tft aanwinst monteren.

peterachterop

De mensen die op de beurs staan.

Zitten jullie in een hotel want ik neem aan dat de auto er savonds niet uit komt.

RaymondTroost

nee, ik neit iig geval ik ga terug met de trein, hoop hotels zaten ookal vol hoorde ik.. Zaterdag ga ik met de auto trug van een maatje, want dan is die VIP party

megane74

Ik mag ook met mijn wagen binnenstaan als ik zou willen. Moet er nog even over na denken.

RaymondTroost

gelijk doen dimitri.. martijn verwacht niks anders van je :P

haha, nee maar martijn zei al dat je er mischien zou staan !-!

Nils

Wie gaan er morgen allemaal?

Ik ben iig van de partij en kom uiterraard bij de clubstand langs...

meg-freak

ik kom zondag en kom ook zeker even langs de clubstand

Ferdi

Citaat van: Michel Cijs op  8 januari 2007, 20:14:51
zie de 1e post van 2 maand terug:

Citaat van: Michel Cijs op 20 november 2006, 19:31:01
ECTS in Utrecht

Wij zullen hier (proberen te) staan met een delegatie van onze club, leden die op de stand staan ontvangen hierover tijdig bericht. Lees hiervoor ook het topic (clubpresentaties) op het forum in het deel Club hoe je hiervoor in aanmerking kan komen.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0

In dit geval maken wij als club de voorselectie en kiezen we max 5 auto's uit, daarna gaat Automaxx ze beoordelen via de me&my ride profielen op hun site. Automaxx maakt de definitieve keuze!

EXTRA TOELICHTING
Mensen die wellicht in aanmerking willen komen voor de clubpresentatie in de Jaarbeurs in Februari, moeten helemaal snel zijn want binnen nu en 2 weken ga ik hiervoor de 5 auto's selecteren die meegaan in de voorselectie van de Automaxx-jury.

LET OP: als je je nu opgeeft gaan we er uiteraard vanuit dat je je lidmaatschap verlengt in 2007.


Oftewel Automaxx maakt de defintieve selectie, en deze is strenger dan ik had verwacht dit jaar.........

om een voorbeeld te geven, tuningclub DTT met dikke auto's hebben er 2 auto's staan. Dat zegt iets denk ik. Van de 6000 aanmeldingen kunnen er 200 naar binnen  8)7 8)7

we staan nu met 12 auto's, dit omdat er veel in verbouwing stonden en niet zeker wisten of ze op tijd klaar waren, maar iedereen die er staat en komt, wens ik een prettige ECTS! ik zelf ben ook geselecteerd, na een tijdje reserve te staan, omdat de auto nog niet klaar was... nu nog niet maar goed, dat is na de ects allemaal...

peterachterop

ferdi, heb je auto vannavond buiten de jaarbeurs even bekeken, in t oranje licht kan je niet echt een kleur zien.

ben zelf thuis met auto en al.

wegens omstandigheden op het alller laatste de beurs voorbij zien gaan. (was al bij de jaarbeurs.



Ferdi

Citaat van: peterachterop op 16 februari 2007, 23:09:04
ferdi, heb je auto vannavond buiten de jaarbeurs even bekeken, in t oranje licht kan je niet echt een kleur zien.

ben zelf thuis met auto en al.

wegens omstandigheden op het alller laatste de beurs voorbij zien gaan. (was al bij de jaarbeurs.



Hee peter, ja in het donker kun je er niet veel uithalen, lijkt ie wit... maar hoezo dat allemaal joh?
was gisteren al aan het zoeken ja... ik heb alleen die op de RMC stand gezien en nog een een aparte groene met een hele grove metallic erin, nee geen miko....Stand staat er goed bij van jullie jongens!

peterachterop

#58
Citaat van: Jeroen op 16 februari 2007, 23:33:35
Hoezo dat dan ??

omstandigheden.

was al bij de beurs.


Ferdi

das minder Peter! ik wens je iig veel sterkte de komende tijd, want het klinkt allemaal niet positief!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev