Advertenties


17-18 Februari Explosive Cartuning Show, Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Michel Cijs, 20 november 2006, 19:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan


RaymondTroost

Heb je al iets gehoord michel?

Ik heb al een bevestiging gehad.. En ik ben uitgenodigd :D

ben btw druk bezig geweest omtrend de auto..

Katvervanger besteld
Dubbel uitlaat systeem is binnen
Showplaten zijn binnen (nog bedankt sebastiaan ;))
en over 2,5 week naar de spuiter voor het 1 ent ander _o_

Michel Cijs


Michel Cijs

plekje is rond  !-!

3 vd 5 auto's zijn geselecteerd door AM, ik ben nog in onderhandeling dus wanneer alles rond is zet ik de definitieve auto's hier neer  Y

peterachterop

hoe heeft automaxx deze wagens geselectreed?

Heb je een collectie naar hun doorgemaild?

Michel Cijs

#20
zie de 1e post van 2 maand terug:

Citaat van: Michel Cijs op 20 november 2006, 19:31:01
ECTS in Utrecht

Wij zullen hier (proberen te) staan met een delegatie van onze club, leden die op de stand staan ontvangen hierover tijdig bericht. Lees hiervoor ook het topic (clubpresentaties) op het forum in het deel Club hoe je hiervoor in aanmerking kan komen.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0

In dit geval maken wij als club de voorselectie en kiezen we max 5 auto's uit, daarna gaat Automaxx ze beoordelen via de me&my ride profielen op hun site. Automaxx maakt de definitieve keuze!

EXTRA TOELICHTING
Mensen die wellicht in aanmerking willen komen voor de clubpresentatie in de Jaarbeurs in Februari, moeten helemaal snel zijn want binnen nu en 2 weken ga ik hiervoor de 5 auto's selecteren die meegaan in de voorselectie van de Automaxx-jury.

LET OP: als je je nu opgeeft gaan we er uiteraard vanuit dat je je lidmaatschap verlengt in 2007.


Oftewel Automaxx maakt de defintieve selectie, en deze is strenger dan ik had verwacht dit jaar.........

om een voorbeeld te geven, tuningclub DTT met dikke auto's hebben er 2 auto's staan. Dat zegt iets denk ik. Van de 6000 aanmeldingen kunnen er 200 naar binnen  8)7 8)7

Timo Zuiderduin

probeer je anders zelf aan te melden via AM website!

maak een my and my ride profiel aan en stuur een mail naar Sanne!!

Michel Cijs

te laat

sluiting was midden december

maar peter had zich al aangemeld d8 ik te lezen op het AMforum

peterachterop

das al lang gebeeurd, morgen zouden ze de losse aanmeldingen mailen.

Timo Zuiderduin

ben benieuwd of ik weer een uitnodiging krijg   :D

ik bleef nog steeds uitnodigingen ontvangen voor shows etc. en heb ze al meerdere malen gemeld dat ik die wagen helemaal niet meer heb,.. maar ze geloven het volgens mij gewoon niet  8)7

peterachterop

ga je toch lekker heen.

Haha, ze zullen raar staan kijken als jij er met een bijna stadaard clio staat.

Timo Zuiderduin

Bijna standaard? hij IS standaard,.. er is nog helemaal niks aan gebeurd, zelfs de audio is nog steeds origineel!

RaymondTroost

Ja, ze zijn best streng. Maar wat vooral hun punt is, dat ze auto's willen die niet of nauwelijks nog gezien zijn op shows, net als die van peter en mij bv...

en wat ik geef ze groot gelijk ook! Je ziet gewoon teveel terug. En er zijn genoeg potentiele kanshebbers. Gelukkig hebben ze dit jaar daar op gelet..'

@ michel, heb je nog reserve auto's gekregen?

berry_p

Ik had voor mijn bmw ook een me and my ride aangemaakt.
En ik ben nog uitgenodigd ook, had ik echt niet verwacht.
Ik ga er waarschijnlijk wel naartoe, maar dan moet er nog wel het een en ander even snel gedaan worden.
Vrijdag maar eens langs de spuiter rijden  ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev