Advertenties


17-18 Februari Explosive Cartuning Show, Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Michel Cijs, 20 november 2006, 19:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

ECTS in Utrecht


zie ook www.automaxx.nl

Wij zullen hier (proberen te) staan met een delegatie van onze club, leden die op de stand staan ontvangen hierover tijdig bericht. Lees hiervoor ook het topic (clubpresentaties) op het forum in het deel Club hoe je hiervoor in aanmerking kan komen.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0

In dit geval maken wij als club de voorselectie en kiezen we max 5 auto's uit, daarna gaat Automaxx ze beoordelen via de me&my ride profielen op hun site. Automaxx maakt de definitieve keuze!

EXTRA TOELICHTING
Over de clubpresentaties wil ik jullie nog het e.e.a. toelichten, op sommige evenementen (ECTS en Full-Speed in dit geval) mogen we maar met een klein deel van onze club staan. Om discussie te voorkomen en iedereen een zo'n eerlijk mogelijke kans te geven hebben we hier een 'Komt in aanmerking'-lijst voor in het leven geroepen (een soort RMC-showoff team maar dan anders). Meer details hierover kun je ook op het forum terug vinden onder het kopje CLUB.
Deze lijst loopt al weer 2 jaar prima want de meeste mensen weten zelf wel of ze hier bij horen en/of willen horen.

Voor 2007 liggen de kansen weer open, ik heb de huidige lijst namelijk volledig verwijderd.
DIT BETEKENT DUS OOK DAT IEDEREEN VAN DE LIJST VAN 2006 ZICH WEER OPNIEUW MOET AANMELDEN, ALS ZE DIT WILLEN!!

Tot 20 aanmeldingen kunnen we nu weer verwerken. Dus lees het topic door (http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=252.0), en als je dit wilt meld je dan SNEL aan!! Vanaf dit jaar gaat dit alleen nog maar via ons online meetingsysteem, dit om de drempel nog weer wat te verlagen hiervoor.

Mensen die wellicht in aanmerking willen komen voor de clubpresentatie in de Jaarbeurs in Februari, moeten helemaal snel zijn want binnen nu en 2 weken ga ik hiervoor de 5 auto's selecteren die meegaan in de voorselectie van de Automaxx-jury.

LET OP: als je je nu opgeeft gaan we er uiteraard vanuit dat je je lidmaatschap verlengt in 2007.

sebastiaan

Moet gek lopen dat wij(jullie  ;( ) er niet staan. veel succes in ieders geval.

peterachterop

hoop t wel, zou iig erg mooi zijn en deze keer mooi centraal in t land.

Timo Zuiderduin

ik hoop dat het mogelijk is aangezien ze op die beurs toch graag een diversiteit aan wagens willen hebben.

maar goed, ik stond er vorig jaar (evenals Miko, Richard, Dave, Jan, Michel en RenevK) dus toen stonden er ook 7 meggie's.
correctie,... 8 dat ding met die suicide doors stond er ook!.

Michel Cijs

daarom ook niet eerder geprobeerd

volgend jaar doen we Summer edition niet met de club, dus daarvoor nu dit erbij als clubpresentatie

maar ik denk toch wel dat een stand met 3/4 mooie clubmeggi's niet mistaat (zeker niet als we met diverse modellen komen door de jaren heen)  Y

Decepticon#1

Citaat van: sebastiaan op 20 november 2006, 22:18:25
Moet gek lopen dat wij(jullie  ;( ) er niet staan. veel succes in ieders geval.

Zo'n bericht kan ik dan wel van janken he... (ps: ff domme vraag misschien...heb je de Megane helemaal niet meer Sebas? Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum) Dit is, weet ik ff off-topic...anders mag een pm wel en dan verwijdert de toezichthouder dit bericht maar hoor.  !-!

Timo Zuiderduin

er zijn meerdere Megane's van Eigenaar gewisseld, waaronder die van Sebas, Dennis Postma, Berry en die van mij  ;(

sebastiaan

tja...het is zo. ik kom iig wel kijken als de club er staat. !-!

Stefan

ik ga dan ook zeker wel ff kijken, tis lekker in de buurt
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

berry_p

ik kom dit jaar ook wel even kijken.
vorig jaar er gestaan omdat ik uitgenodigd was.

voor de bmw heb ik ook een me and my ride aangemaakt.
misschiens krijg ik hier ook wel een uitnodiging van. o-)

Ferdi

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 21 november 2006, 00:18:35
ik hoop dat het mogelijk is aangezien ze op die beurs toch graag een diversiteit aan wagens willen hebben.

maar goed, ik stond er vorig jaar (evenals Miko, Richard, Dave, Jan, Michel en RenevK) dus toen stonden er ook 7 meggie's.
correctie,... 8 dat ding met die suicide doors stond er ook!.

dan corrigeer ik dat ff naar 9 toe he!  ;)


Michel Cijs

aanmelding en selectie zijn rond

binnenkort de bevestiging van AM hoeveel en wie, zit in de pijplijn dus  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev