Advertenties


RMC Toertocht "2" 2006 - 2007

Gestart door Michel Cijs, 30 april 2006, 13:12:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Ik heb de discussie niet echt gevolgd maar ga op dit moment zeker niet voor Luxemburg!
De weg van luik tot aan Luxemburg is op dit moment HO-PE-LOOS! Vreselijk slecht wegdek om zeker 10 afzettingen.

Michel Cijs

luxemburg is pas echt een optie volgend jaar, dit jaar zowiezo 1 daagse toerrit in limburg; volgend jaar kijken we naar de andere opties

ivo1971

Erik van Rijn heeft gelijk , die weg van luik naar Luxemburg rijd ik vaak voor m,n werk met de truck , en is inderdaad niet erg best en vrij druk , vooral met het vakantie verkeer. o-)

EyesOnly

Vooral met onze meestal vreselijk stugge (verlaagde) coupe's is het geen pretje!
2 weken geleden reed ik er door een gat waardoor de benzinetoevoer spontaan stil viel (rode knop onder de kap ingedrukt en hij reed weer normaal)

matthew

Er zijn nog maar weinig aanmeldingen vind ik  :?.
Dit lijkt me juist een schitterde meeting lekker rondrijden en tegelijkertijd ben je ook je bolide aan het showen mooier kan toch niet  :)  !-!.
Ik hoop dat er nog meer bij komen vind het altijd wel leuk om met een grote groep rond te rijden.

matthew

Zijn er misschien mensen die meerijden uit de buurt van nijmegen komen kunnen we misschien samen naar heerlen rijden?

sideburn-james

Daar woon ik ook maar een half uurtje vandaan.

kremers

#37
middels deze weg willen we informeren of er interesse bestaat om een meet met een toerrit te combineren.

inmiddels beschikken we over diverse Roadbooks van limburg/belgië en de duitse eiffel.

onder voorbehoud van genoeg aanmeldingen willen wij een rit organiseren op 18 maart 2007

Hoe,wat,waar,wie

Wie ?
Iedere Renault rijder mag mee met de rit incl passagiers.

Wanneer?
zondag 18 maart 2007 Treffen bij de Mc-donalds te geleen langs de autobaan A76

Wat?
Een meeting in combinatie met een toerrit en geen race Rit uiteraard worden de verkeersregels gehandhaaft.

Tijd?
Bijeenkomst om 10.00 uur vertrektijd route ca. 11.00 uur.

Info?

de route zal een lengte hebben van ca. 120 km.
de route zal ons de weg brengen door het limburgse heuvellandschap en de belgische ardennen.
voor het vertrek en tijdens de route is er de mogelijkheid voor het nuttigen van een Drankje en hapje ter plaatse bij de plaatselijke aanbiede'rs.
uiteraard zijn er geen kosten aan het deelnemen van de rit verbonden .
Iedere rijder/Bijrijder krijgt bij aanvang een roadbook wat werkt volgends het bolletje-pijltje systeem (we proberen uiteraard om tesamen te vertrekken en samen aan te komen, tot nu toe nog altijd gelukt  _o_)

aan het einde wordt er gestopt bij SNOWWORLD Landgraaf waar diegene die willen kunnen Skiën/Snowboarden (eigen kosten)
of ff lekker babbelen met een eventueel hapje/Drankje en het afsluiten van de dag kunnen doornemen.

Niets moet alles mag.


Meegaan
1]sammy&Danny ==> 2 personen
2]?????????????????
3]?????????????????
4]?????????????????
5] Enz enz enz enz...

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

Sammy en Danny

Klinkt erg goed, leuk initiatief  Y

Maar dit is natuurlijk geen regiomeeting, dit zou perfect kunnen als extra aanvulling op de al bestaande RMC Kalender voor 2007.

Daar ik meeting coördinator ben, neem even contact met mij op: michelcijs@meganeclub.nl dan stemmen we even een geschikte datum af.

18 maart is niet zo geschikt aangezien 1 week later de openingsmeeting is vd RMC  ;)

Tijdelijk een slotje dus!

dennisw

een toertocht is altijd goed maakt niet uit waar als het weer maar meewerkt _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev