Advertenties


RMC Toertocht "2" 2006 - 2007

Gestart door Michel Cijs, 30 april 2006, 13:12:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

Een idee van clublid Luc Heijnen:

Toertocht Luxembourg

Ik heb een aantal malen gedacht aan de combinatie een toertocht te organiseren waarbij we zowel een mooi stuk in zuid Belgie / Ardennen kunnen toeren als ook de kosten voor de leden onder controle kunnen behouden. Wel, nu lijkt mij de volgende combinatie een optie: we rijden op een dag (eventueel twee dagen waarbij een leuke camping kan worden geselecteerd) naar de Ardennen. Komen dan via Luxembourg weer terug > hierbij kan getankt worden tegen een 'spaartarief', waarbij een ieder in principe terugverdient op de uitgaven?

Idee? Laat even weten of twee dagen een optie zijn of liever een! Ik zal dan eens ee roete uitstippelen. Waaraan moet ik denken aan max. aantal km. per dag?

Toertocht zuid-limburg

Een andere optie (niet zo ver weg) is zuid-limburg. Hier is al een fantastisch (heuvelachtig) landschap te genieten en kan men fantastisch en goedkoop eten. Het drielandenpunt is ook binnen handbereik en een bezoek waard.

Daar ik een groot aantal tochten voor motoren in mijn GPS opgeslagen heb dacht ik eraan deze ook met de club te kunnen rijden? Idee?

Wat lijkt jullie leuk om in de zomer/najaar van dit jaar te gaan doen??

ronaldm

een mooie toertocht in zuid limburg zou wel in 1 dag kunnen lijkt mij ,maar als je wat verder wilt bijvoorbeeld luxemburg dan is 2 dagen beter denk ik.

overnachten op een camping en de tank weer volgooien ;) !-!

EbOoZ

Een ontzettend goed idee! Maakt me persoonlijk niet uit welke optie het wordt.

Belangrijk is de data... het moet natuurlijk nog wel een beetje knap weer zijn !-!

Rmc_Jelluh

zou aan beide meedoen.. moet de datum wel te doen.. 

dennis (red-devil)

lijkt mij ook wel leuk  !-!
en maak mij niet uit welke optie als het maar  gezelig is toch  _o_
Red-Devil

Michel Veltman

Citaat van: Danny. op 30 april 2006, 18:40:35
Een ontzettend goed idee! Maakt me persoonlijk niet uit welke optie het wordt.

Belangrijk is de data... het moet natuurlijk nog wel een beetje knap weer zijn !-!

geloof dat ik me wel kan vinden in wat danny zegt!  !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Beide opties zijn wel te doen.  !-!
Maar zoals eerder werd aangegeven de data zullen moeilijker zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ik ga gewoon voor 1 dag dan Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heb wel voor optie 1 gekozen, maar 1 dag in limburg is ook niet erg hoor  !-!

matthew

Ik zou een toertocht door het zuiden van ons land wel leuk vinden.Het is daar wel mooi (ben er in maart nog op vakantie geweest).
Maar zal wel nog een beetje in de zomer maanden moeten gebeuren dat je wel meer zekerheid hebt op mooi weer.
Ik lees nog wel wat het wordt succes ermee in ieder geval met organiseren.

Michel Cijs

heb contact gehad met Luc en voor het volgende gaan we kijken:

* als 1e dit jaar voor de tocht in zuid-limburg, bevalt dit goed dan kijken we daarna of Luc het leuk vind om voor de agenda van 2007 een 2daagse tocht te organiseren
* dit gaan sowieso deze zomer plaats vinden, bijv op de nog vrije meetingdag 20 augustus; maar wellicht ook al eerder
* Luc gaat nu het e.e.a. uitpluizen zodat we een leuke dag aan jullie kunnen bieden  !-!

keep you up-dated  ;)

sebastiaan

dat wordt schone kiekjes maken !-!

matthew

Is er al meer bekend over wanneer deze toertocht zal zijn?

Michel Cijs

ik heb een maand geleden voor het laatst contact gehad met Luc en hem wat tips gegeven voor het vertrekpunt etc maar sindsdien is het stil geworden dus ik ga na het weekend nog eens contact opnemen met Luc en dan verder kijken

doelstelling blijft om met deze meeting de 20e augustus in te vullen; maar mocht dit voor Luc als organisatie te dichtbij komen dan hebben we wellicht nog iets anders achter de hand. Oftewel 20-8 gewoon vrij houden  :)

Michel Cijs

laatste update:

route van Luc leggen we in de koelkast voor volgend meetingseizoen (wellicht dan wel 2 dgn?) aangezien het voor hem te kort dag wordt om de meeting te organiseren

Benjamin heeft hierop (onbewust) via een pm ingespeeld omdat hij ook nog een mooie route had liggen in dezelfde omgeving. Benjamin is hier al mee aan de slag geweest en alles ziet er goed uit, dus als het mee zit dan kunnen wij volgende week een mooie uitnodiging jullie kant op doen met alle ins- en outs.

20-8-2006 gaat iig door als meetingdatum  !-! !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev