Advertenties


7 november 2010 - Lasergamen te Nieuw Loosdrecht

Gestart door Benjamin Renon, 29 september 2010, 20:04:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

ik ben ook net een kleine 15 min a 20 min thuis, ik heb me goed vermaakt vandaag ;)
coupé one nogmaals sorry voor ons ongelukje o-)
en mariska leuk dat je er ook weer is was ;)

en op het einde nog een leuke tourtocht gehad robin had niet de snelste route aangevinkt op zijn tomtom na de mac maar de touristische route :P

Rick Santbergen

Ongelukje, wat heb ik gemist?  :?

Laserschieten was echt top, ritje naar de mac was ook leuk.
Tot de volgende keer !-!

Benjamin Renon

Ik denk dat het tijdens het laseren is gebeurd. ;)

Ik heb ook weer een top dag gehad. Aardig wat flyers kwijt geraakt. Thanx voor de mooie opkomst en met sommigen even lekker bijgepraat met een aantal mensen. Op naar volgend jaar. Welke een mooie jaar gaat worden!  !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

#138
Zóó ook weer thuis, heb 'm 10min laten inlopen "op de resterende tijd van aankomst" ha ging toch wel snel ;)

Robin "sorry" wat is dat, trouwens ik lette toch even niet goed op "zal ik maar zeggen" want je kwam toch van "rechts" of was het een goede rechtse (dan nog heb ik hem niet zien aankomen, maar slechts wel gevoeld) Y 8)7 maar mocht je schade hebben, zeg het dan even dan vullen we even een schade formulier in :D

Nee Wrecked jij hebt niks gemist hoor, ik wel :D Y

En verder jullie moeten niet de hele drempel zo dwars nemen, dat doe ik toch ook niet :D :q verder was 't top of the buld zal ik maar zeggen! ;) --

Colin

Wij zijn ook al weer even thuis. Het was een geweldige dag zeker omdat ik twee keer de beste was !-!. Mijn eerste jaar als officieel lid zit er al weer op. Kortom volgend meeting jaar weer verder!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

haha coupé one, robin heeft het niet gedaan hoor maar ik :P
en sommige drempels zijn te hoog voor onze leden :P en de mac was ook zeer gezellig :)

op na volgend jaar !-!

Rebecca Fontijn

ook al was et voor mij heel kort toch vond ik het leuk om weer een paar bekende gezichten te zien

Rick Santbergen

Citaat van: CoupOne op  7 november 2010, 20:30:27

En verder jullie moeten niet de hele drempel zo dwars nemen, dat doe ik toch ook niet :D :q verder was 't top of the buld zal ik maar zeggen! ;) --

In welk opzicht is onze rijlijn anders dan die van jou?

Roy (Coup a One)

#143
  l- waarom rogier verranderen in robin 8)7 8)7 8)7 da's eff'n op m'n lip bijtten :x :D

Marissie


Robin

Vond het weer erg gezellig inderdaad, nog even toeristische (lees: drempel) route gereden naar een mac die verbouwd werd (en dus dicht zat). Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Volgende keer moeten we een film camera neerzetten bij één van de drempels ;)
Lijkt me best grappig filmpje, inclusief verbaasde omstanders en geirriteerde achterliggers (lees: VOLVO!)

Robin

Rogier belde inderdaad dat er één of andere idioot er langs op kwam scheuren, ik ging op de linkerbaan rijden maar zag hem niet komen :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Niemand had een camera bij, dus foto's zijn er niet gemaakt :P :P :P :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev