Advertenties


foto's van radio in megane gevraagd!

Gestart door Tijnn, 21 augustus 2007, 06:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tijnn

hej pplz zouden jullie mischien wat foto's kunnen posten van jullie eigen radio in je megane? ik ben bijna helemaal klaar met mn installatie maar ik heb een standaard radio omdat het volgens mij geen porem is om er een andere in te zetten. ik heb het advies gekregen om er toch een andere in te zetten omdat ik er dan veel meer uit kan halen.. vandaar. Nog een paar technische vraagjes als iemand me daarmee zou kunnen helpen,  _o_!

1 Mijn zekering brand door als ik een beetje hard luister (30ampere) 16mm2 voedingskabel. kan ik op deze kabel zwaarder afzekeren of moet ik echt een nieuwe dikkere kabel trekken?

2 Ook mijn verlichting knippert mee op de beat bij luid volume opzich wel vet maar niet te bedoeling.. ik heb een condensator van 1 farat, is dit verholpen met een condensator van 2 farat?

3 Is het mogelijk om je standaard afstandsbediening te gebruiken van je stuur + de standaard cd wisselaar op een nieuwe radio?

alvast bedankt!

Alex Verloop

Op het knipperen van je verlichting, wat voor audio/install heb je erachter hangen? RMS, watts etc. In principe is (meestal) 1farad voldoende, afgezien van de uitzonderingen met 3 mono blokken bv.

Standaard radiobediening v/h stuur is denk ik niet op je volgende radio te gebruiken. Over het algemeen zijn nieuwe stuurbedieningen van de nieuwere modellen overal te verkrijgen, hiervoor zou ik (als ik jou was) geen moeite gaan doen om alles over te solderen (als dit al mogelijk is)

Kijk voor radio's van andere mensen eens bij de project pagina's, denk dat daar voldoende foto's en info te vinden is ;)

Succes!  !-!

Nick Mattheus

ik heb nu de pioneer avic X1R



word wel een avic x3 binnekort ;) !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Patrick

Originele stuurbediening is met een speciaal verloopkabeltje op veel radio's gewoon te gebruiken.

pepe

Citaat van: Patrick op 22 augustus 2007, 19:51:29
Originele stuurbediening is met een speciaal verloopkabeltje op veel radio's gewoon te gebruiken.

vertel eens meer ...

paikey

Ik heb deze radio,gekocht in belgie.
Merk is nie zo bekent (in nederland) maar is toch goede kwalitijd,tot nu toe nergens problemen mee gehad en heb hem nu een half jaar.
Geluid is uitstekend!!!


Thijsie

Citaat van: Remko de W. op  4 november 2007, 19:46:35
Gebruik de zoekfunktie eens zou ik zeggen,
hier lopen al meerdere topics over...

Is die stuurbediening eigenlijk ook los te koop? Ik zou wel stuurbediening willen en dan met een adapter hem willen aansluiten op m`n pioneer radio ... Lijkt me toch wel makkelijk (megane 1, ph2)

Patrick

Ik had in mijn eerste megane phase 1 een stuurbediening van een clio gemaakt,
en die met een verloop kabeltje aangesloten op me JVC radio.
Afstands bediening is los te koop, ik had hem van de sloop voor 10 euro.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev