Advertenties


Pioneer AVIC-HD1BT

Gestart door EyesOnly, 7 juni 2006, 21:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Heeft iemand al ervaring met de nieuwe AVIC-HD1BT?
Het lijkt me erg leuk als navigatie maar hoe is de geluidskwaliteit van dit soort sets?

Kenny Mattheus

Heb met de kerel in de audiowinkel gesproken, heeft er al verschillende ingebouwd en de geluidskwaliteit is ok.
Weet niet of je hem op versterker gaat hangen ofzo, maar ze hebben toch 5v uitgangen.
Is eigenlijk op zich een avic x1r, maar dan met een nieuwere software en een aparte box voor bluetooth, die komt er ook nog voor de x1r.
Je kan op deze radio ook alles apart affilteren enzo, dus denk wel dat je het voor de geluidskwaliteit niet moet laten.
Enige wat naar het schijnt nog een probleem is, is de compatibiliteit van de bluetooth, daar nog niet alle gsms er op werken
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EyesOnly

En een harddisk heb ik begrepen. Zodat je tijdens het navigeren ook nog gewoon muziek aan kan zetten.
Daar gaat het mij eigenlijk om, die BT functie is niet zo belangrijk.

Ik heb nu een JVC AVX1 en die is qua geluid echt perfect. Wil er niet op achteruit gaan :)

Michel Veltman

op kieskeurig.nl staat dat ie geen dvd mp3 aankan en op de HD alleen wmv kwijt kan..
liijktme zinvol om dat ff uit te zoeken, anders ga je er dus wel op achteruit....

(aldus een gebruikersreview...tevens de enige..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Kenny Mattheus

Zou mij toch wel verwonderen, aangezien het audiobedrijf waar ik ga zegt dat alleen de software geupdate is en er dan nog een module is bijgekomen voor de bluetooth. :?
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Michel Veltman

mij ook eerlijk gezegt maargoed het is een gebruikersreview...
iig x in de winkel testen lijkt me ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Je hebt de X1BT zonder harddisk met de kaarten op DVD en de HD1BT met een harddisk en de kaarten geinstalleerd op die disk zodat je de cd/dvd speler gewoon kan gebruiken.

EyesOnly

HELAAS.....tis een 2 DIN unit
Leuk dat ze dat er bij Pioneer niet bij zetten

Michel Veltman

dan ga je toch voor de x1bt ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Ja maar ik vond die harddisk zo handig :(
We rijden deze zomer naar frankrijk en een beetje muziek onderweg is toch wel leuk....

Jeroen

Je had een tijdje terug toch een externe hard disk op je radio aan gesloten?

Michel Veltman

en anders als je een ipod heb parkeer je die vol met mp3 :? ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Ja op m'n huidige JVC maar zou dat ook op die pioneer kunnen en dan navigeren tegelijk?
Op de JVC moet je de source omschakelen naar de aux input.

Michel Veltman

zou je wel verwachten voor een dergelijke stuk techniek!
er zit ingebouwde ipod ondersteuning op dus ik verwacht eerlijk gezegt dat je wel kan swappen..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Morgen pioneer maar even bellen voor de zekerheid :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev