Advertenties


vastmaken??

Gestart door stephan, 6 juni 2005, 17:19:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephan

ik heb een vraag hoe als je een eigen ontwerp install wil maken !kan je de bodem vastzetten??met schroeven in de auto??nee tog of er zo strak mogelijk in maken dat het klemt??hoe doen de audio zaken dat??

Timo Zuiderduin

Als je een kleine kist in je kofferbak "vast" wilt wetten kan je ook gebruik maken van Klittenband, blijft perfect zitten!!.
als je een complete bodemplaat wilt maken zou ik hem zelf zoveel mogelijk pas maken!! zal niet snel gaan stuiteren o.i.d. door het gewicht van het hout en de eventuele versterker et. die erop gemonteerd zitten.

MB82

Ik heb een nieuwe bodemplaat op maat gemaakt die precies in de kofferbak past en nog omhoog kan voor het reservewiel. In die bodemplaat heb ik weer een gat gemaakt voor de kist met subwoofer en daarna alles bekleed en de versterker er op gemonteerd. Blijft goed zitten en het ziet er netjes uit.

Timo Zuiderduin

is een stuk strakker, vooral omdat je het dan ook mooi kan bekleden met dezelfde stof als je wooferkist,
vergt alleen wel wat meer tijd, hout en gescheld en gevloek om dat ding passend te krijgen.

Meganez

Eerst ff een malletje maken van karton scheelt een hoop werk!

EbOoZ

Ja inderdaad! Dat was ik vergeten bij mijn vorige verbouwing ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev