Advertenties


Kofferbak Inbouw

Gestart door RicharddeJong, 23 december 2012, 20:21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RicharddeJong

Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen ben namelijk nieuw hier!

Ik ben Richard de Jong, trotse eigenaar van een renault megane 2.0 coupe uit 1996:


Hiervoor heb ik een Opel Corsa B gehad uit 93:


Ik ben 21 jaartjes jong en heb inmiddels al 3 jaar mijn rijbewijs.
Zoals je ziet heb ik een zwak voor de iets wat oudere autos (dat en het feit dat ze gewoon een stuk minder kosten)

Nu heb ik de volgende vraag; heeft er iemand ervaring of verstand van het maken van een polyester kofferbak inbouw voor mijn audio en kan mij hier wat tips over geven (de beste manier om geen geluidskwaliteit te verliezen en een beetje de basis van het maken van dit). ik ben al zeg ik het zelf redelijk handig en wil het graag zelf doen maar heb er verder weinig verstand van om het zo goed en strak mogelijk te realizeren.

Alvast bedankt voor de reacties !

Groeten, Richard de Jong

rickluten

Je kan misschien wel kijken naar iets dat al gebouwd is voor die auto of een andere auto die je pas kan maken.

Ik heb ook wel is gezien dat mensen een houten frame erin maakten met gaten voor de subs, versterkers etc..

en dat ze hier later pur opspuitte, en deze later in vorm sneden en er dan polyester matten op deden met hars etc..

ik denk dat er op google wel genoeg te vinden is hierover.

goodluck ! :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev