Advertenties


Megane ph2 > Sony CDX2220

Gestart door Sanderdl, 22 april 2005, 20:37:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanderdl

Ik heb voor mijn vorige auto een Sony MP3 cd speler gekocht. Deze wil ik inbouwen in mijn megane ph2, maar ik wil de handbediening aan het stuur behouden. Nu ben ik naar de automat geweest en deze zegt dat als mijn radio cdwisselaar ondersteund(welke hij doet) ik een apparaat moet plaatsen van 70 euro om dit te laten werken. Nu was mijn vraag, zijn deze dingen ook ergens anders voor minder te krijgen?

kevin degroef

ik denk niet dat je er goedkoper van af kan komen ?:-\. maar wel handig dat je de post hebt gedaan want wou men handbediening ook bewaren, maar dacht dat de enige manier hiervoor een stalk adapter kopen was van 109 ? ? ;D

ids


Skywalker1978


Hoi,.

Ik kan ze regelen voor inkoopsprijs !!
Als je met het exacte typenummer geeft zal ik eens kijken wat hij moet gaan kosten....

Ik neem aan dat ze van Connects2 zijn aangeboden ??

gr.

Ruud :D




solidsjakie

hmm. waarom lees ik me eigen topics niet wat vaker...

Hij is al binnen bij de leverancier, we gaan morgen kijken of het past. Prijs is of 49 of 99, dat weet ik nog niet.

solidsjakie

Citaat van: kevin degroef op 27 april 2005, 20:00:34
ik denk niet dat je er goedkoper van af kan komen  :-\. maar wel handig dat je de post hebt gedaan want wou men handbediening ook bewaren, maar dacht dat de enige manier hiervoor een stalk adapter kopen was van 109 ?   ;D

Nou, hij is gisteravond geplaatst. Kastje kost 49 euro en is van Connects2 ofzo. Stuurbediening werkt helemaal, in het display staat nu Sony.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev