Advertenties


Standaard ISO Speaker Stekkertje

Gestart door Demandela, 23 januari 2011, 21:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Demandela

Nou mijn eerste vraagje hier op het forum...

Nadat ik mijn brikkie opgehaald had blijk ik geen sound uit mij speakers te krijgen. Vanmiddag dus ff de radio eruit gehaald en het blijkt allemaal een beetje raar in elkaar te zitten.

Die voedings iso ziet er nog redelijk standaard uit, maar die audio ISO is een beetje vreemd. zo komen er uit de kabel wirwar bijvoorbeeld 2x dezelfde kleuren speaker draadjes. 2x groen paars meen ik ook zitten er nog andere kleurtjes in geprakt. iets met roze groen ofzo. deze kleur kom ik eigenlijk verder nergens tegen in de auto.

naar mijn idee zouden er in die speaker ISO 8 kabeltjes moeten zitten. Of heb ik dit mis?

Heeft iemand toevallig een fototje of weet iemand toevallig hoe de speaker ISO steker is ingedeeld. Heb al een werkplaatshandboek gedownload, maar daar kan ik het ook niet in vinden. en hoe kan je meten welke draadjes de juiste zijn?

Demandela

hmmzz... na nog even gegoogled te hebben heeft de vorige eigenaar er zelf aan lopen pruttelen...

hij heeft zelf gewoon die standaard iso stekkers op het uiteinde gezet. knip gewoon die stekker eraf denk ik en pruts er een nieuwe aan...

zit ik alleen nog met het probleem van de dubbele kabeltjes. Hoe kan je die kabeltjes doormeten?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev