Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 46

Gestart door Stefan, 25 maart 2013, 19:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Zoals je al weet vindt ik ze zeker dik, ik zie ook dat jij foto's hebt die ik nog niet heb gekregen :P

Christian de Vriend

Gewaagde kleur Rick  !-! ziet er netjes uit
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

@Christian: Alleen op de snelweg wil niet zeggen dat de struikrovers van Koos Spee niet werken... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

#154
Daar toen niet,anders had ik hem al binnen,dat is een stuk waar ze alleen maar opvallen als ze er zouden staan,en daarom staan ze altijd op andere punten te controleren

Als ik als "driving miss daisy" moet rijden,kan ik hem net zo goed verkopen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

#155
Mja... Ieder z'n ding. Ik verdien m'n geld met m'n rijbewijs & dat realiseer ik me maar al te goed, dus houd m'n snelheidsoverschrijdingen tot een minimum & ga zeker niet meer dan 50km/u te hard rijden... ;) En je kunt nooit zeker weten waar ze staan. Gezien het feit dat dit geen Mulder overtreding was, zou je de komende 2 jaar (Strafrechtelijke verjaringstermijn) nog een uitnodiging om bij een rechter op de koffie te komen kunnen verwachten... ;)

[EDIT] Je zou dit soort snelheden uiteraard op een circuit of bij onze oosterburen op de toegestane stukken Autobahn kunnen rijden... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

z'n top ga ik sowieso hier niet uit testen.

NIet om het goed te praten,maar als ik dan echt elke keer moet nadenken als ik het gas pedaal onderin leg (wat ook niet altijd is gezien de benzine prijzen)
dan kan ik hem maar beter verkopen,als je 14 jaar een wagen gewent ben van onder de 100pk,en je hebt dan eindelijk je betaalbare droom,dan is het ff wennen
en je eigen in bedwang houden,wat soms niet altijd lukt. :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Achjah politie hoeft daar niet te staan, alleen meekijken op YouTube.
Je zal niet de eerste zijn....

Tedo

@Christian: af en toe moet je je even kunnen laten gaan.  8) Maar beter doe je dat op de Autobahn.
Er brandt wel een controlelampje of...?

Christian de Vriend

#159
De ABS sensoren moeten vervangen worden aan de voorzijde,of abs er uit trekken,maar dat is
een hells karwei.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

J to the H (Jeroen)

Ik vind dat het wel kan.. Het is maar een stukje van een paar kilometer, het is nacht, als er geen overig verkeer is breng je alleen jezelf in gevaar.

Als je dit doet met overig verkeer, gepaard gaan met vluchtstrookinhalen, afsnijden en dat soort grappen, zou ik je zelfs persoonlijk aangeven  :). Ik heb een zoon waar ik de weg mee opga en die ik niet wil blootstellen aan dat soort gekken.

Daarnaast heb ik ook een motor die zich ook maar moeite aan de maximum snelheid kan houden, dus ik begrijp het wel.

Daarom is dit niet zo'n probleem... ach een lege snelweg. je bent zelf verantwoordelijk  >:D

Christian de Vriend

#161
Dat bedoel ik,toen ik optrok zag ik zowel voor me,als achter me geen verkeer,ook niet verkeer in de
andere richting.

Er is ooit een gek geweest die het nodig vond om van goes naar vlissingen te rijdem met hoge
snelheid,en zich zaggend,die is dus uit eindelijk gepakt... daar heb ik geen medeleide mee.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Verkeer of geen verkeer...
Citaat van: Dante op 20 april 2013, 00:20:14
...je kunt nooit zeker weten waar ze staan...
Daarnaast, als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk of om op je werk te komen, speel je dus ook met je salaris...

En nu weer on topic :police: Eventuele discussie hier voortzetten
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

@Rick

Ik had het al gezegd, maar de wielen staan er zo goed onder  !-!

@Lennart

Nu komt het mooiere weer, dus als je hem nu wast blijft die langer echt zwart  :D :D
En clubstickers en plaathouders  _o_ _o_  !-!

@Didi

Lekker bezig  !-!

@CHristiaan

Moet af en toe kunnen toch, even het beestje uitlaten.

Dante

@Didi: Die raamfolie ziet er best wel netjes geplakt uit !-! Voetsteun ziet er ook gaaf uit. Past goed bij elkaar zo. Complimenten!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev